توهین به قرآن، توهین به همه پیامبران، مصلحان، مقدسات و کتب آسمانی است
کد خبر: 4152253
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ تير ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۲
انتشار بیانیه جامعه قرآنی به مناسبت هتک حرمت قرآن

توهین به قرآن، توهین به همه پیامبران، مصلحان، مقدسات و کتب آسمانی است

امروز همه تلاش شياطين اين است كه مبادا اين كلام الهی به گوش جهانيان برسد كه «قُل لَّئِنِ اجتَمَعَتِ الإنسُ وَالجِنُّ عَلَىٰ أَن يَأتُوا بِمِثلِ هَٰذَا القُرآنِ لَا يَأتُونَ بِمِثلِهِ وَ لَو كَانَ بَعضُهُم لِبَعضٍ ظَهِيرًا».

توهین به قرآن، توهین به همه پیامبران، مصلحان، مقدسات و کتب آسمانی است

به گزارش ایکنا، جامعه قرآنی در واکنش به هتک حرمت قرآن از سوی فردی در کشور سوئد بیانیه‌ای منتشر کرد.

متن بیانیه جامعه قرآنی، به شرح زیر است:

بِسمِ اللهِ الرَّحمٰنِ الرَّحيم

«وَ لَو أنَّ قُرآ نًا سُيِّرَت بِهِ الجِبَالُ أو قُـطِّعَت بِهِ الأرضُ أو كُلِّمَ بِهِ المَوتَىٰ ۗ بَل لِلّٰهِ الأمرُ جَمِيعًا»

توهين به قرآن، توهين به همه خوبی‌ها، زيبائی‌ها، دانایی‌ها، روشنائی‌ها و فضائل انسانی و توهین به همه پيامبران، مصلحان، مقدسات و همه کتب آسمانی است. اگر تعاليم قرآن و فرهنگ برآمده از انديشه‌های قرآنی نبود، جامعه بشری، قرن‌ها قبل در باتلاق نادانی و بی‌عدالتی و ستمكاری فرو رفته و به انحطاط گراییده بود.

قرآن‌ستيزان، بی‌خبران و شب‌پرستانی هستند كه به خيال خود با جسارت می‌توانند راه را بر «كِتَابٌ أنزَلنَاهُ إلَيْكَ لِتُخرِجَ النَّاسَ مِنَ الظُّلُمَاتِ إلَى النُّورِ» و نور را كه به محض تلألؤ، سينه‌های تاريكی را شكافته و زيست‌بوم انسانی را روشنايی می‌بخشد با اين دلقك‌بازی‌های احمقانه خاموش كنند.

ساده‌انگاری است اگر تصور ‌شود عنصری خبيث و كثيف و مهدور و دولتی حقير و ذليل و منفور مسبب همه این ماجرایند، بلكه دست‌آلوده مستکبران، صهيونيست‌ها و سلطه‌‌طلبان جهان را پشت اين شرارت‌ها بايد ديد كه چندين دهه تلاش كرده‌اند جامعه جهانی را به بردگی بكشند و دنيا را چپاول كنند و امروز در برابر فروغ فزاینده و گسترش‌يابنده قرآن و امواج بلند معارفِ حياتبخش آن، هستی باطل بنيان خود را در حال فروريختن احساس كرده‌اند كه «وَقُل جَاءَ الحَقُّ وَزَهَقَ البَاطِلُ ۚ إنَّ البَاطِلَ كَانَ زَهُوقًا».

امروز همه تلاش شياطين اين است كه مبادا اين كلام الهی به گوش جهانيان برسد كه «قُل لَّئِنِ اجتَمَعَتِ الإنسُ وَالجِنُّ عَلَىٰ أَن يَأتُوا بِمِثلِ هَٰذَا القُرآنِ لَا يَأتُونَ بِمِثلِهِ وَ لَو كَانَ بَعضُهُم لِبَعضٍ ظَهِيرًا».

و اين يعنی كه اگر همه سرمايه معنوی بشری هم روی هم قرار بگيرد حتی با سوره‌ای از سوره‌های قرآن نمی‌تواند برابری كند و راز اين‌ همه دشمنی سرسختانه أتباع شيطان با قرآن در همين است كه «وَنُنَزِّلُ مِنَ القُرآنِ مَا هُوَ شِفَاءٌ وَرَحمَةٌ لِّلمُؤمِنِينَ ۙ وَلَا يَزِيدُ الظَّالِمِينَ إِلَّا خَسَارًا».

ابرستمكاران جهان به خوبی دريافته‌اند اين تعاليم قرآن مجيد است كه همه سرمايه‌گذاری‌های شوم آن‌ها را خواهد سوزانيد و آن‌ها را به چنین واکنش‌های کودکانه و رذیلانه‌ای واداشته است.

برای جریانات سلطه و زر و زور جهانی، چه كيفري بدتر از اينكه خداوند دشمنان قرآن را به تهی مغزی و فرومایگی مجازات كرد تا با چنين خيمه‌شب‌بازی‌های کثیف و تکراری، خشم نه‌تنها 2 ميليارد مسلمان كه خشم همه آزادی‌خواهان و همه انسان‌های با شرف را در سراسر جهان عليه خود برانگيخته و جوانان را در سراسر جهان كه بر خلاف ميل استكبار در جستجوی حقيقت و تعالی و معنويت‌اند متوجه كتابی كرد كه «هُدًی لِلنّاسِ» و «شِفاءٌ لِلنّاس» است و همه ملت‌ها و دولت‌های اسلامی احساس وظيفه كردند كه وارد ميدان شوند؛ امّا نبايد فريب يك عذرخواهی را خورد.

اينكه دشمن سراغ قرآن رفته است افشاگر نيت شوم او برای ريشه‌كنی تمدن اسلامی و محو اساس اسلام است و بايد برنامه وسيع و پيچيده آن‌ها را شناسايی كرد و با آن به مقابله برخاست. همگان فهمیده‌اند که تنها اسلام عزيز و قرآن مجيد است كه چون كوهی استوار، مانع گسترش فرهنگ شيطانی شده و مسلمانان بايد يكپارچه به ميدان آيند و با ضربات كوبنده و با منطق قرآنيی خود كاخ بی‌بنيان سلطه استكباری- صهيونيستی را فرو ريزند.

جامعه قرآنی كشور با چنين دركی از شرايط، مصمم در ميدان است و با دو چندان كردن فعاليت‌های خودبينی دشمن را به خاك می‌مالد و از همه مردم عزيز و مسلمانان در سراسر جهان می‌خواهد که بیش از گذشته به قرائت و تلاوت و تدبر و فهم و ترویج قرآن اهتمام ورزند و آموزه‌های مترقی و متعالی قرآن کریم را با روش‌های هنری و ابزارهای نوین به گوش جهانیان برسانند و به همه بدخواهان عملاً بفهمانند که هر اهانتی به کتاب محبوب و مقدس مسلمانان، اثر عکس خواهد داشت و همه آزادی‌خواهان جهان را در دفاع از حریم و ساحت قرآن کریم مصمم‌تر خواهد نمود.

و السلام علينا و علی عبادالله الصالحین
 

انتهای پیام
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴۰۲/۰۴/۱۳ - ۰۰:۱۰
0
0
توهين به قرآن كريم را با حفظ آيه مباهله و آيه تطهیر به صورت خانوادگي محکوم می کنیم
captcha