هنرمندان فارس اهانت به قرآن را محکوم کردند
کد خبر: 4152101
تاریخ انتشار : ۱۲ تير ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۱

هنرمندان فارس اهانت به قرآن را محکوم کردند

سازمان بسیج هنرمندان سپاه فجر فارس طی بیانیه‌ای قرآن‌سوزی و اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم در سوئد را محکوم کردند.

سازمان بسیج هنرمندانبه گزارش ایکنا از فارس، به دلیل وقوع قرآن‌سوزی و اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم در کشور سوئد و حمایت دولت این کشور از چنین هتاکی، سازمان بسیج هنرمندان سپاه فجر فارس بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«انا نَحْنُ نَزّلْنَا الذِّکرَ و اِنَّا لَهُ لَحافِظون»

«ما قرآن را نازل کردیم و خودِ ما به طور قطع، نگهدار آنیم» آیه شریفه‌ای که جاودانگی و سلامت قرآن را از هرگونه حادثه و دستبرد در همه اعصار و نسل‌ها تضمین کرده و بیانگر پیمانی ملکوتی است که هرگز خلاف آن رُخ نخواهد داد زیرا وعده خداوند بلاتردید، صادق و تخلُّف‌ناپذیر است.

قرآن معجزه جاودان رسول ِرحمت و کلام یکتای بی‌همتاست. حلاوتی در آن موج می‌زند که مانندی بر آن نیست. همتایی ندارد و کسی را یارای مقابله با آن نخواهی دید اما  هستند کوته بینانی که با بضاعتِ اندک خویش ،چشم بر حقایق بسته‌اند و در ظلمات سیر می‌کنند! و تأسف بارتر آن‌که به ستیز با نور برمی‌آیند، آن هم در دیاری که داعیه ی تمدن، روشنفکری و آزاد اندیشی را در بستر رسانه‌های رنگارنگ به بوق و کرنا کشیده‌اند. وا اسفا ..و.. وا حیرتا، از این همه کوردلی و توحش!

بار دیگر صهیونیسم و تفکرات منجمد جنود شیطان به تصوّر باطل خویش به نورانیّتِ پاک‌ترین و مقدس‌ترین اعجاز تاریخ دست درازی کرده‌ است و خشم و نفرت جامعه انسانی و اسلامی جهان را به وجود آورده‌ ،و چه دل‌هایی را سخت آزرده‌اند!

جامعه هنری و سازمان بسیج هنرمندان استان فارس همانند سایر اقشار و هم‌گام با مسلمین جهان، اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم در اروپا و کشور سوئد را محکوم کرده و خواهان برخورد قاطع با عاملین و حامیان این اقدام وقیح و نابخردانه می‌باشد.

انتهای پیام
captcha