بیانیه اتحادیه مؤسسات قرآنی اصفهان در محکومیت اهانت به قرآن در سوئد
کد خبر: 4152076
تاریخ انتشار : ۱۲ تير ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۲

بیانیه اتحادیه مؤسسات قرآنی اصفهان در محکومیت اهانت به قرآن در سوئد

اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های مردمی فرهنگی قرآن و عترت استان اصفهان در بیانیه‌ای، ضمن محکوم کردن هتک حرمت قرآن کریم در سوئد، این عمل را نقض آشکار میثاق بین‌المللی حقوق مدنی و سیاسی خواند.

اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های فرهنگی مردمی قرآن و عترت استان اصفهانبه گزارش ایکنا از اصفهان، اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های مردمی فرهنگی قرآن و عترت استان اصفهان در بیانیه‌ای، اقدام دولت سوئد در صدور مجوز برای برگزاری تظاهرات ضداسلامی و به دنبال آن، پاره کردن و آتش زدن قرآن در مقابل مسجد مرکزی پایتخت این کشور را محکوم کرد. متن این بیانیه به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

إِنّا نَحْنُ نَزَّلْنَا الذِّكْرَ وَ إِنّا لَهُ لَحافِظُونَ

قرآن كريم عظيم‌ترين سرمايه و متقن‌ترين سند حقانيت شريعت مقدس اسلام است، كتابی كه با نزول آن راه صعود آدمی به كمال انسانی‌اش همواره و چراغی فروزان برای هدايت بشر تا هميشه تاريخ روشن شد.

رفتار اسلام‌ستیزانه و گستاخی آتش زدن آشكار این فرد ملعون افراطی، چهره كريه صهونيسم جهانی در پشت چهره او و پلیس سوئد را آشكار کرد و سوزاندن دوباره قرآن‌ كريم و دفاع پلیس این کشور از این عمل وقیحانه، جان مسلمانان عالم را به آتش كشيد و نقطه تاريک ديگری بر دامان رهبران مدعی در جهان غرب بر جای گذاشت. در موقعیتی که جهان با موجی از اسلام‌گرايی مواجه شده و كتاب مقدس اسلام طبق آمارهای خودشان، پرفروش‌ترين نسخه مكتوب كشورهای غربی است، دشمنان مسلمانان جهان و ضد آزادی و آزادگی با آتش بغض و كينه نسبت به حقیقت الهی، وحشيانه به جنگ با منطق و برهان الهی آمده‌اند. به یقین، اين جسارت دوباره بزرگ، ادامه حركات شنيع و توهين‌های آشكاری است كه در سال‌های اخير و در سايه حمايت‌های صهيونيسم جهانی صورت گرفته است. آری، در مكتب مقدس اسلام ناب محمدی(ص)، پيروان تمام اديان الهی و مقدسات آنها محترم هستند و مسلمانان از توهين به مقدسات آنها نهی شده‌اند.

مسلمانان و آزادی‌خواهان عالم این اقدام ننگین و بی‌شرمانه دولت خبیث سوئد را ناشی از استیصال آنان از رواج بی‌سابقه دین مبین اسلام در ممالک اروپایی می‌دانند، اما به دولتمردان آنان توصیه می‌شود نگاهی به تاریخ و سرنوشت امپراطوری‌های بزرگ بیندازند که چگونه توسط اسلام عزیز درنوردیده شدند.

اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت استان اصفهان ضمن آنکه این اقدام دولت سوئد را به شدیدترین وجه ممکن محکوم می‌نماید، اعلام می‌کند توهین به قرآن کریم حتی بر اساس قوانین بین‌المللی که سالیان سال است، همین مدعیان حقوق بشر، کشورهای در حال توسعه را با چماق این قوانین به وادی تحریم‌های کمرشکن می‌برند، محکوم و این عمل دولت سوئد نقض آشکار میثاق بین‌المللی حقوق مدنی و سیاسی سازمان ملل است.»

انتهای پیام
captcha