محکوم کردن هتک حرمت قرآن از سوی مدرسه حفظ قرآن بندرعباس
کد خبر: 4152059
تاریخ انتشار : ۱۲ تير ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۸

محکوم کردن هتک حرمت قرآن از سوی مدرسه حفظ قرآن بندرعباس

دانش‌آموزان مدرسه حفظ قرآن بندرعباس روز گذشته در محکومیت اهانت‌کنندگان به ساحت مقدس قرآن کریم تجمع کردند.

محکوم کردن هتک حرمت قرآن از سوی دانش‌آموزان مدرسه حفظ قرآن بندرعباس

به گزارش ایکنا، اجتماع قرآن‌آموزان مدرسه حفظ قرآن بندرعباس، روز گذشته یازدهم تیرماه در محکومیت اهانت‌کنندگان به ساحت مقدس قرآن کریم با حضور جمع زیادی از دانش‌آموزان این مدرسه برگزار شد.

این اجتماع به میزبانی معاونت تعلیم و تربیت سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان و سخنرانی حجت‌الاسلام‌ والمسلمین حمیدرضا لیمویی، مسئول دارالقرآن سازمان بسیج مستضعفین کشور برپا شد.

بر اساس این گزارش در بخشی از این مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین حمیدرضا لیمویی، رئیس دارالقرآن بسیج مستضعفین در صحبت‌هایی ضمن محکومیت هتک حرمت ساحت مقدس قرآن کریم،‌ گفت:‌ باید به شیوه‌های مختلف در صدد محکومیت این اقدام هتاکانه واکنش نشان دهیم.

وی با اشاره به راه‌ افتادن موج محکومیت هتک حرمت قرآن، افزود: علاوه بر تجمع و بیانیه و ... با انجام دادن کارهای ایجابی در حوزه قرآن کریم می‌توان در راستای محکومیت این قبیل اقدامات گستاخانه گام برداشت. یعنی در چنین شرایطی فقط به بیانیه اکتفا نشود و بخشی از تلاش ما صرف گسترش هرچه بیشتر فعالیت‌ها در سطح جامعه شود.

لیمویی در ادامه به راه‌اندازی مدرسه حفظ قرآن بندرعباس اشاره و اظهار کرد: چنین اقداماتی با توجه به اینکه گسترش فعالیت‌های قرآنی در جامعه را به دنبال دارد، در راستای محکومیت هتک حرمت ساحت مقدس قرآن کریم است. 

رئیس دارالقرآن بسیج تصریح کرد: این مدرسه آموزشی یکی از پنج طرح مدنظر سپاه استان هرمزگان است که در حوزه قرآن در حال برگزار است. در این مدارس مجموعاً حدود 250 تا 300 قرآن آموز مشغول حفظ قرآن هستند. این یک کار بی‌نظیر است که با همکاری موسسات استان و حمایت سپاه استان هرمزگان در حال انجام است. 

یادآور می‌شود مدرسه حفظ قرآن بندرعباس یکی از مراکزی است که هفته قبل به همت سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان راه‌اندازی شده است، در این مدرسه 86 دانش آموز در دوره تابستانه به صورت شبانه‌روزی دو الی سه جزء از قرآن کریم را حفظ خواهند کرد.

انتهای پیام
captcha