بیانیه اتحادیه مؤسسات قرآن مازندران در محکومیت اهانت به قرآن
کد خبر: 4152016
تاریخ انتشار : ۱۲ تير ۱۴۰۲ - ۰۷:۱۱

بیانیه اتحادیه مؤسسات قرآن مازندران در محکومیت اهانت به قرآن

اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت استان مازندران در محکومیت اقدام اسلام‌ستیزانه‌ دولت سوئد بیانیه‌ای صادر کرد.

صدور بیانیه در محکومیت اقدام اسلام ستیزانه ی دولت سوئد

به گزارش ایکنا از مازندران، اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت استان مازندران، در محکومیت اقدام اسلام‌ستیزانه دولت سوئد بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

هُوَ الَّذِی أَرْسَلَ رَسُولَهُ بِالْهُدَی وَ دِینِ الْحَقِّ لِیظْهِرَهُ عَلَی الدِّینِ کلِّهِ وَلَوْ کرِهَ الْمُشْرِکونَ

بار دیگر کفار و مشرکین مدعی احترام به حقوق بشر بر آن شدند تا عجز و شکست خود از مسلمین و رهروان قرآن کریم را با حرکتی سخیف، غیر اخلاقی، غیر قانونی و غیر انسانی سرپوش گذارند.

اما کفارِ سر در آخور صهیونیسم، از جمله سردمداران رژیم سوئد با آزادسازی توهین به مقدسات مسلمین عالم در واقع حکم مقابله همه جانبه مسلمانان عالم  را که پیرو راستین قرآن کریم، نبی مکرم اسلام و اهل بیت(ع) ایشان هستند را با تمامی مظاهر کفر که رأس آن دول منحوس غربی هستند، صادر کردند.

مسلمانان و آزادیخواهان عالم این اقدام ننگین و بی‌شرمانه دولت خبیث سوئد را ناشی از استیصال آنان از رواج بی‌سابقه دین مبین اسلام در ممالک اروپایی می‌دانند، اما به دولتمردان آنان توصیه می‌شود نگاهی به تاریخ و سرنوشت امپراطوری‌های بزرگ نظیر روم و ساسانیان بیاندازند که چگونه توسط اسلام عزیز درنوردیده شدند.

اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت استان مازندران ضمن آنکه این اقدام دولت سوئد را به شدید ترین وجه ممکن محکوم می‌کند، اعلام می‌دارد توهین به قرآن کریم حتی بر اساس قوانین بین‌المللی که سالیان سال است، همین مدعیان حقوق بشر، کشورهای در حال توسعه را با چماق این قوانین به وادی تحریم‌های کمرشکن می‌برند محکوم است و این عمل دولت سوئد نقض آشکار میثاق بین‌المللی حقوق مدنی و سیاسی سازمان ملل است.

اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت استان مازندران از دولت‌های اسلامی خصوصاً دولت انقلابی جمهوری اسلامی ایران می‌خواهد با توجه به خباثت دولت سوئد و توهین سازمان‌یافته اروپائیان به مقدسات اسلامی، تمامی روابط دیپلماتیک خود با دولت سوئد را تا زمان عذرخواهی این دولت قطع کند.

در پایان اعلام می‌داریم، ما مسلمین عالم در کنار اختلافات سلیقه‌ای با یکدیگر در قبال توهین به مقدسات دین مبین اسلام ذره‌ای درنگ نخواهیم کرد و با توهین‌کنندگان نیز به شدیدترین وجه ممکن برخورد خواهیم کرد.

وَسَیعْلَمُ الَّذِینَ ظَلَمُوا أَی مُنْقَلَبٍ ینْقَلِبُونَ

اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآنی مازندران                             

انتهای پیام
captcha