اهانت به قرآن نشانه ضعف دشمن در مسئله فرهنگی است
کد خبر: 4151846
تاریخ انتشار : ۱۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۴

اهانت به قرآن نشانه ضعف دشمن در مسئله فرهنگی است

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان گرگان با بیان اینکه قرآن نوری آشکار است و هر روز نور آن فراگیرتر می‌شود و بدخواهان بدانند که نور قرآن خاموش شدنی نیست، گفت: به آتش کشیدن کتاب آسمانی مسلمانان، دقیقاً نشانه خشم ناشی از ضعف دشمن در عرصه مصاف جهانی فرهنگی است.

حجت الاسلام محمدزاده رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان گرگانحجت‌الاسلام محمدجواد محمدزاده، رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان گرگان در گفت‌وگو با ایکنا از گلستان در خصوص اهانت به ساحت قرآن کریم توسط شهروند سوئدی گفت: به آتش کشیدن کتاب آسمانی مسلمانان، دقیقاً نشانه خشم ناشی از ضعف دشمن در عرصه مصاف جهانی فرهنگی است.

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان گرگان با بیان اینکه قرآن نوری آشکار است و هر روز نور آن فراگیرتر می‌شود و بدخواهان بدانند که نور قرآن خاموش شدنی نیست، افزود: قرآن کریم کتابی که بین ملل، ادیان و کشورها و انسان‌ها هم معتبر بوده و هم مورد احترام همه انسان‌ها، ملل و ادیان و سیاسیون است.

وی ادامه داد: اینکه کشور سوئد بخواهد زمینه و بستر را فراهم کند که به این کتاب آسمانی توهین شود این اقدام یعنی توهین به خود انسان‌هایی که در کشور سوئد هستند؛ زیرا قرآن کتاب معرفت‌شناسی و کتا‌ب شعور انسان‌ها بوده و اینکه انسان‌ها حول محور یک کلام الهی به وحدت برسند.

حجت‌الاسلام محمدزاده با بیان اینکه تمدن اسلامی با محوریت قرآن‌کریم در حال گسترش است، گفت: امروزه کشورهای غربی چون متوجه این موضوع شدند و می‌خواهند نور قرآن و اسلام را خاموش کنند، لذا همه شیعیان و مسلمان جهان وظیفه داریم در مقابل اقدام موهن سوند اعلام انزجاز کنیم.

انتهای پیام
captcha