بیانیه اتحادیه قرآنی کرمانشاه در محکومیت سوزاندان قرآن کریم
کد خبر: 4151666
تاریخ انتشار : ۱۰ تير ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۱

بیانیه اتحادیه قرآنی کرمانشاه در محکومیت سوزاندان قرآن کریم

اتحادیه قرآنی استان کرمانشاه با صدور بیانیه‌ای سوزاندن قرآن کریم توسط فردی ملعون که در پشت آن چهره کریه صهیونیسم جهانی آشکار است و لکه ننگی بر دامان رهبران مدعی حقوق بشر را محکوم کرد.

بیانیه اتحادیه قرآنی کرمانشاه در محکومیت سوزاندان قرآن کریم

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، اتحادیه قرآنی استان کرمانشاه با صدور بیانیه‌ای سوزاندن قرآن کریم توسط فردی ملعون که در پشت آن چهره کریه صهیونیسم جهانی آشکار است و لکه ننگی بر دامان رهبران مدعی حقوق بشر را محکوم کرد.

متن بیانیه به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«إِنَّا نَحْنُ نَزَّلْنَا الذِّکْرَ وَإِنَّا لَهُ لَحَافِظُونَ؛ بی‌تردید ما این قرآن را به تدریج نازل کرده‏‌ایم و قطعاً نگهبان آن خواهیم بود».

امروز مزدوران شیطان‌صفت هر از گاهی به بهانه‌های واهی تحت حمایت دولت‌های به اصطلاح حامی آزادی بیان به هتک حرمت مقدسات اسلامی دست می‌زنند و این‌بار شاهد به آتش کشیدن دل و جان میلیون‌ها مسلمان (قرآن کریم) هستیم که عظیم‌ترین سرمایه و متقن‌ترین سند حقانیت شریعت مقدس اسلام است. کتابی که با نزول آن راه صعود آدمی به کمال انسانی‌اش هموار و چراغی فروزان برای هدایت بشر تا همیشه تاریخ را روشن کرد.

اینبار نخستی نیست که کشور سوئد، عرصه نمایش شیطانی علیه اسلام و مسلمانان شده و برگزاری نمایش رذیلانه‌ای که به بهانه پاسداری از آزادی، مسلمانان را که همواره به مقدسات، نماد‌ها و آثار و معابد ادیان و آئین‌ها و فرهنگ‌های دیگر احترام گذاشته‌اند را از شقاوت و ظلمت بی‌انتهای این نمایش اهریمنی به خشم می‌آورد که توهین بزرگی به ملت مسلمان است و قابل تحمل نیست.

سوزاندن قرآن کریم اقدامی جنایتکارانه و مذموم علیه دین اسلام و نماد‌های مقدس اسلامی است و توهین بزرگی به امت اسلام در سراسر جهان از غرب تا شرق عالم است که قابل تحمل نیست.

در این راستا اتحادیه قرآنی استان کرمانشاه اعلام کرد: دولت سوئد مسئول کامل این اقدام زشت و ناپسند است که باید برای مجازات عاملان و تلاش برای جلوگیری از تکرار چنین جنایاتی اقدام کند، جنایتی نفرت‌انگیز که قلب مسلمانان را هدف قرار داده و به ارزش‌های مقدس مسلمانان اهانت می‌کند و تعجب برانگیزترین قسمت که باید ذهن آزادگان را به خود مشغول کند اینکه تحت عنوان آزادی بیان مرتکب این اعمال شنیع می‌شود که مردود و غیرقابل قبول است.

اتحادیه قرآنی کرمانشاه به نمایندگی از چهره‌های قرآنی این استان همانند سایر مسلمانان و آزاداندیشان جهان چنین اهانتی را برنمی‌تابند و به شدت آن را محکوم می‌کنند و از دولت سوئد انتظار می‌رود ضمن جلوگیری از تکرار این اهانت به مقدسات، در این خصوص مسئولیت‌پذیر و پاسخگو باشند و ضمن محکومیت این اقدام ننگین از همه آزادی‌خواهان و موحدان عالم می‌خواهد در کنار مسلمانان با سیاست پلید توهین به مقدسات و نفرت‌پراکنی مقابله کرده و این اقدام شنیع که با هدف اسلام هراسی، ناامن‌سازی، تقویت افراطی‌گری و خشونت در جهان انجام می‌گیرد، مقابله کند.

انتهای پیام
captcha