بیانیه جامعه قرآنی عصر چهارمحال‌وبختیاری در محکوميت اهانت به قرآن
کد خبر: 4151647
تاریخ انتشار : ۱۰ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۷

بیانیه جامعه قرآنی عصر چهارمحال‌وبختیاری در محکوميت اهانت به قرآن

جامعه فرهنگی قرآنی عصر چهارمحال‌وبختیاری در محکومیت اهانت به ساحت نورانی قرآن کریم و صدور مجوز برگزاری تجمع به گروه‌های افراطی و جریان‌های شیطانی از سوی دولت سوئد، بیانیه‌ای را منتشر کرد.

بیانیه

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، جامعه فرهنگی قرآنی عصر چهارمحال‌وبختیاری در محکومیت اهانت به ساحت نورانی قرآن کریم و صدور مجوز برگزاری تجمع به گروه‌های افراطی و جریان‌های شیطانی از سوی دولت سوئد، بیانیه‌ای را منتشر کرد.

متن بیانیه بدین شرح است:

«بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ

يُرِيدُونَ لِيُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ كَرِهَ الْكَافِرُونَ (سوره مبارکه صف: آیه ۸)

اقدام وقیحانه قرآن‌سوزی و جسارت به مقدسات بیش از یک و نیم میلیارد مسلمان در پایتخت کشور سوئد کشوری که خود را مهد آزادی می‌داند، در ایام‌الله موسم حج که جلوه‌های توحید ابراهیمی فضایی عرفانی را به رخ جهانیان نشان می‌دهد بی‌شک اقدامی برنامه‌ریزی شده برای کمرنگ جلوه دادن و انحراف افکار عمومی جهان از این فریضه الهی است. لذا این عمل مذبوحانه در سایه تدابیر امنیتی پلیس سوئد بار دیگر حقد و کینه دشمنان عنود اسلام را به نمایش گذاشت و نشان داد که بنا به فرمایش قرآن کریم عاقبت تکذیب‌کنندگان آیات الهی مثل ایشان همانند سگی است که در هر صورت عمل خویش را تکرار می‌کنند: «وَاتَّبَعَ هَواهُ ۚ فَمَثَلُهُ كَمَثَلِ الكَلبِ إِن تَحمِل عَلَيهِ يَلهَث أَو تَترُكهُ يَلهَث ۚ ذٰلِكَ مَثَلُ القَومِ الَّذينَ كَذَّبوا بِآياتِنا» (اعراف، ۱۷۶). و از هوای نفس پیروی کرد! مثل او همچون سگ (هار) است که اگر به او حمله کنی، دهانش را باز و زبانش را برون می‌آورد، و اگر او را به حال خود واگذاری، باز همین کار را می‌کند؛ گویی چنان تشنه دنیاپرستی است که هرگز سیراب نمی‌شود. این مثل گروهی است که آیات ما را تکذیب کردند.

واضح است که پروژه اسلام‌ستیزی و خشونت‌گرایی و نفرت‌افکنی که با هماهنگی ایادی کفر و استکبار جهانی و صهیونییسم بین‌الملل طراحی شده و گاه و بیگاه انجام می‌شود، نمی‌تواند در صفوف متحد و انقلابی مسلمانان غیور و آزاده عالم کوچکترین خللی وارد سازد.

جامعه قرآنی عصر چهارمحال و بختیاری اهانت به قرآن کریم را به محضر مبارک حضرت بقیه‌الله الأعظم، نایب برحقش مقام معظم رهبری و عموم مسلمانان جهان تسلیت و تعزیت عرض نموده و ضمن اعلام انزجار و محکومیت این اقدام نسنجیده، خواستار پیگیری و اقدام قاطع مسئولین وزارت امور خارجه در اتحاد جهان اسلام، اقدام قاطع قوه قضائیه و تمام نهادهای بین‌المللی در جرم‌انگاری و تحقق اشد مجازات عوامل این اقدام بزدلانه از سوی دولت‌مردان کشور سوئد می‌باشیم».

انتهای پیام
captcha