پیام مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان در محکومیت قرآن ستیزی در سوئد
کد خبر: 4151622
تاریخ انتشار : ۱۰ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۵

پیام مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان در محکومیت قرآن ستیزی در سوئد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان در پیامی ضمن محکوم کردم اقدام شنیع قرآن‌ستیزی در سوئد، اظهار کرد: چنین رفتارهایی عزم و اراده مسلمانان جهان برای شکل‌گیری و استوارسازی تمدن بزرگ اسلامی را مضاعف می‌کند.

قرآن

به گزارش ایکنا از گلستان، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، محمد رعیت، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، ضمن محکوم کردم اقدام شنیع قرآن ستیزی در سوئد پیامی را صادر کرد. در متن این پیام آمده است:

«بسم‌الله الرحمن الرحیم»

مبنا، شالوده و ساحت معرفتی و وجودی «فرهنگ جامعه اسلامی» مبتنی بر قرآن کریم و اهل‌بیت(ع) است و اصول جامعه اسلامی، حکایت از تطابق شریعت و طبیعت دارد و جهان‌شمول و مبتنی بر فطرت و حقوق اولیه بشر است و هرگونه بی‌اخلاقی و هتک حرمت به این فرهنگ و اصول، پذیرفتی نیست و بی‌شک بدون پاسخ نخواهد ماند. بی‌احترامی و سوزاندن کتاب راهنمای سعادت بشریت، قرآن کریم، بدون شک ظلم به آزادی، دیانت، انسانیت، صلح و وحدت در جهان و بی‌حرمتی به فرهنگ جامعه بزرگ مسلمانان است که تنها از سوی مدعیان پوشالی آزادی بیان و اندیشه و استکبار حمایت می‌شود.

این‌جانب ضمن ابراز انزجار از اقدام نابخردانه و توهین‌آمیز و هتک حرمت یک افراطی سوئدی و نیز سیاست دوگانه، شیطانی و قرون‌وسطایی داعیان آزادی اندیشه و بیان در آن کشور و حامیانشان، بر این باورم، این‌گونه اعمال سخیف نه‌تنها بر باور، وحدت و ارادت مسلمانان به اسلام ناب محمدی و کلام الهی در سراسر جهان خدشه وارد نمی‌کند، بلکه هرروز بیشتر از گذشته چهره پلید کارگردان‌ها و عوامل پشت ‌صحنه این‌ چنین رفتارهای جنون‌آمیزی را روشن‌تر می‌سازد و عزم و اراده مسلمان جهان برای شکل‌گیری و استوارسازی تمدن بزرگ اسلامی توأم با احترام به دیگر ادیان روزافزون می‌شود.»

انتهای پیام
captcha