اهانت به قرآن نشانه اضمحلال دشمنان اسلام است
کد خبر: 4151417
تاریخ انتشار : ۰۹ تير ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۰
امام جمعه موقت قزوین:

اهانت به قرآن نشانه اضمحلال دشمنان اسلام است

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمهدی خضری با محکوم کردن اهانت به قرآن کریم در سوئد گفت: این‌گونه اقدامات نشانه ضعف و اضمحلال دشمنان اسلام و در رأس آن‌ها استکبار و صهیونیسم است.

خضری امام جمعه موقت قزوین

به گزارش ایکنا از قزوین، حجت‌الاسلام والمسلمین سید‌مهدی خضری، امام جمعه موقت قزوین، 9 تیرماه در خطبه‌های نماز جمعه این شهر که در مسجدالنبی(ص) برگزار شد با اشاره به ایام عید غدیر گفت: ما غدیر را تنها یک واقعه تاریخی نمی‌دانیم، درس غدیر درس امید برای ما و ناامیدی دشمن است، چراکه تا وقتی ما دنباله‌روی راه امیرالمؤمنین(ع) و نایب او هستیم مأیوس نخواهیم شد، آری امتی که امام دارد مأیوس نیست بلکه دشمنش مأیوس است.

وی با بیان اینکه از خدا می‌خواهیم ما را ناصر امیرالمؤمنین(ع) قرار دهد، تصریح کرد: حکومت علی(ع) حکومت پشت میزنشینی نبود و به خاطر همین هم عده‌ای امام را فاقد سیاست می‌دانستند و ایشان را به خاطر حضور بین مردم مورد استهزا قرار می‌دادند.

این مسئول با اشاره به لزوم ایجاد امید در کشور بیان کرد: نگاه انقلابی، نگاهی است که قوت‌ها را می‌بیند و امید دارد می‌توانیم ضعف‌ها را برطرف کنیم، نگاه دیگر نگاه ارتجاعی است که فقط اشکالات را می‌بیند، ضعف‌ها را بزرگ می‌کند و قوت‌ها را نمی‌بیند و امید نمی‌دهد.

وی افزود: ضعف و مشکلات در همه کشورها وجود دارد، به‌عنوان مثال دانشگاه کالیفرنیا اعلام کرده فقر چهارمین عامل مرگ در آمریکاست؛ ۵۳ درصد مردم آمریکا به خاطر فقر نگرانی دارند، بنابراین در شرایط فعلی امید کلید پیشرفت کشور است و مهمترین نقطه امیدبخش کشور جوانان هستند.

امام جمعه موقت قزوین بیان کرد: نارضایتی به علاوه امید مساوی با اصلاح است اما نارضایتی به علاوه یأس مساوی با اغتشاش است و اغتشاش مساوی با کندی حرکت اقتصادی کشور خواهد بود و اگر می‌خواهیم اغتشاش نشود باید با کشف حجاب مبارزه کنیم و مدافعان حجاب باید در درجه اول امیدآفرینی و مطالبه‌گری داشته باشند.

وی با محکوم کردن اهانت به قرآن کریم در سوئد گفت: این‌گونه اقدامات نشانه ضعف و اضمحلال دشمنان اسلام و در رأس آن‌ها استکبار و صهیونیسم است.

حجت‌الاسلام خضری با اشاره به اینکه اکنون در دنیای هوش مصنوعی زندگی می‌کنیم و باید نقش خود را در این جهان بیابیم، یادآور شد: طبق پیش‌بینی که خود غربی‌ها دارند اروپا در آینده نه چندان دور به یک قاره مسلمان تبدیل خواهد شد و نظم جدید جهانی را شاهد خواهیم بود.

انتهای پیام
captcha