چراغ اسلام و قرآن با اهانت‌ مدعیان تمدن خاموش نمی‌شود
کد خبر: 4151402
تاریخ انتشار : ۰۹ تير ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۶
امام جمعه سنندج:

چراغ اسلام و قرآن با اهانت‌ مدعیان تمدن خاموش نمی‌شود

ماموستا فایق رستمی با بیان اینکه چراغ اسلام و قرآن با اهانت‌ مدعیان تمدن خاموش نمی‌شود، گفت: دولت سوئد نسبت به این اهانت بی‌توجهی کرده و این عمل زشت، بی‌احترامی به دو میلیارد مسلمان در دنیاست.

فایق رستمی، امام جمعه سنندج

به گزارش ایکنا از کردستان، ماموستا فایق رستمی، امام جمعه سنندج، امروز، 9 تیرماه در آیین عبادی - سیاسی نماز جمعه این هفته مسجد جامع سنندج با محکوم کردن سوزاندن قرآن کریم در سوئد گفت: در دنیایی که ادعای تمدن وجود دارد، به بهانه آزادی به قرآن و دین اسلام اهانت می‌شود که جای بسی تأسف است.

وی با بیان اینکه چراغ اسلام و قرآن با اهانت‌ مدعیان تمدن خاموش نمی‌شود، افزود: دولت سوئد نسبت به این اهانت بی‌توجهی کرده و این عمل زشت، بی‌احترامی به دو میلیارد مسلمان در دنیاست.

امام جمعه سنندج در بخش دیگری از خطبه‌ها با ابراز نگرانی از گرانی‌های موجود در سطح بازار بیان کرد: بسیاری از خانواده‌ها توان خرید اجناس اساسی را ندارند و دولت باید برای رفع این مشکل اقدامی اساسی انجام دهد.

وی افزود: شایسته نیست در کشوری با این همه منابع خدادادی و ظرفیت‌های اقتصادی، کالاهای اساسی و اجناس مورد نیاز مردم، با قیمت گزاف در اختیار مصرف‌کننده قرار گیرد.

ماموستا رستمی در ادامه از آتش زدن جنگل‌ها و مراتع انتقاد کرد و خواستار توجه همه به حفظ منابع طبیعی و جلوگیری از نابودی مراتع و جنگل‌ها شد و افزود: برخی از بازاریان از پرداخت بالای مالیات گلایه دارند که انتظار داریم اداره کل امور دارایی و مالیات با توجه به پایین آمدن درآمد، نسبت به دریافت مالیات با ترحم اقدام کند.

امام جمعه سنندج ضمن تقدیر از خدمات مرزبانی در راستای پاسداری از امنیت کشور، بر ضرورت مدارا با کولبران و حفاظت از جان آنان تأکید کرد.

انتهای پیام
captcha