وحدت اسلامی راه نجات ملت‌های مسلمان
کد خبر: 4151306
تاریخ انتشار : ۰۸ تير ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۹

وحدت اسلامی راه نجات ملت‌های مسلمان

نماینده ولی فقیه در هرمزگان گفت: در سایه وحدت، دشمنان فرصت رسوخ در جوامع اسلامی نخواهند یافت و جز با وحدت نمی‌توان ملت‌های مسلمان را از بند گرفتاری‌ها نجات داد.

وحدت اسلامی راه نجات ملت‌های مسلمانبه گزارش ایکنا از هرمزگان، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده نماینده ولی فقیه در هرمزگان، امروز در خطبه‌های نماز عید قربان در مسجد جامع بندرعباس، راه سعادت بشر در دنیا و آخرت را عمل به قرآن و تبعیت از راه نورانی حق عنوان کرد و اظهار کرد: روز عید قربان یک اجازه عام به بندگان از سوی خدا متعال که ثمرات آن بخشش خاص، آمرزش گناهان، رسیدن به حاجات و دوری از فتنه است.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان با بیان این که توجه به معنویت راه رهایی از بند نفسانیات و حرکت به سوی یافتن حقیقت در هر ماجرا است، افزود: امروز معنویت گمشده بشر است و فرهنگ غربی با هر روش و رفتاری به سوی دور کردن انسان‌ها از راه حق و رواج ولنگاری است.

حجت‌الاسلام عبادی زاده ادامه داد: وحدت تنها راه برون رفت از تمام بیچارگی جهان اسلام است و برای امت سازی و تمدن سازی جهت آماده کردن حکومت جهانی مهدوی موثر و تاثیر گذار است.

وی با اشاره به نقش محوری کشورمان در ایجاد وحدت در منطقه و مبارزه با استعمار و استکبار، اضافه کرد: وحدت ملت های مسلمان می تواند موجب رهایی از بند دشمنانی شود که می‌خواهند همه ثروت های ملت‌های مسلمان را به تاراج ببرند.

امام جمعه بندرعباس خاطرنشان کرد: در سایه وحدت، دشمنان فرصت رسوخ در جوامع اسلامی نخواهند یافت و جز با وحدت نمی توان ملت های مسلمان را از بند گرفتاری ها نجات داد.

 

انتهای پیام
captcha