پیام حج حفظ وحدت‌ کلمه است
کد خبر: 4151241
تاریخ انتشار : ۰۸ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۱
حجت‌الاسلام قریشی:

پیام حج حفظ وحدت‌ کلمه است

امام‌ جمعه ارومیه برپایی فریضه حج را نشانه وحدت بین مسلمانان دانست، گفت: پیام حج ضرورت حفظ وحدت‌کلمه است، بنابراین باید در این زمینه گام برداشته شود.

حجت‌الاسلام سیدمهدی قریشی، امام‌جمعه ارومیهبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام سیدمهدی قریشی، امام‌ جمعه ارومیه، امروز، 8 تیر در خطبه‌های نماز عید سعید قربان که با حضور مردم خداجوی ارومیه در مصلی این شهرستان اقامه شد، گفت: در شرایط فعلی جهان شاهد هستیم، نظم نوین جهانی در حال رخ دادن است، پس باید بیش از قبل به حفظ وحدت در کشورهای مسلمان توجه شود.

وی برپایی فریضه حج را نشانه وحدت بین مسلمانان دانست، گفت: پیام حج ضرورت حفظ وحدت‌کلمه است، بنابراین باید در این زمینه گام برداشته شود.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان غربی یکی از اعمال روز عید سعید قربان را اهتمام برای اقامه نماز عید قربان و قربانی کردن در راه خداوند متعال عنوان کرد، گفت: این اعمال باید همراه با اعتقاد و معنویت انجام شود.

قریشی به پیام رهبر انقلاب در مراسم برائت از مشرکین اشاره و خاطرنشان کرد: در فریضه حج و آیین برائت از مشرکین دو مسئله وحدت مسلمانان و معنویت و دوری از شرک امر مهم و محوری است، بنابراین باید این موارد را در کانون توجه قرار دهیم.

وی در پایان گفت: عده‌ای بدون توجه به دین در پی تبلیغ بی‌دینی هستند که نباید اجازه داد در جامعه مسلمانان بی‌دینی تبلیغ شده و ترویج پیدا کند.

انتهای پیام
captcha