پارلمان عربی هتک حرمت قرآن کریم توسط صهیونیست‌ها را محکوم کرد
کد خبر: 4150011
تاریخ انتشار : ۰۳ تير ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۱

پارلمان عربی هتک حرمت قرآن کریم توسط صهیونیست‌ها را محکوم کرد

پارلمان عربی ضمن محکومیت‌ هتک حرمت قرآن کریم توسط شهرک‌نشینان صهیونیست، از جامعه جهانی خواست تا برای جلوگیری از اینگونه جرایم وارد عمل شود.

پارلمان عربی هتک حرمت قرآن کریم توسط صهیونیست‌ها را محکوم کرد

به گزارش ایکنا به نقل از المصری الیوم، پارلمان عربی اقدام مذموم تعدادی از شهرک‌نشینان در جنوب نابلس، هتک حرمت مساجد، پاره‌کردن نسخه‌های قرآن کریم و سوزاندن آن‌ها، حمله به شهروندان فلسطینی در چندین روستای فلسطینی در کرانه باختری و سرقت و سوزاندن دارایی آن‌ها را به شدت محکوم و تأکید کرد اینگونه اقدامات محکوم و مردود است و ناقض تمام ارزش‌ها به حساب می‌آید. همچنانکه باعث گسترش نفرت‌پراکنی می‌شود.

پارلمان عربی بر رد کامل این گونه اقدامات وحشیانه و شرم آور تأکید و تصریح کرد چنین اقداماتی جنایت علیه بشریت و نقض آشکار قانون بین‌المللی و همه هنجارها و میثاق‌هایی است که بر احترام به مقدسات مذهبی و تضمین آزادی عبادت تأکید دارد.

پارلمان عربی از جامعه جهانی خواست تا به سکوت خود در قبال این جنایات و جرایمی که از سوی اشغالگران صهیونیست علیه ملت فلسطین و مقدسات آن‌ها انجام می‌شود پایان دهد.

این نهاد عربی همچنین نسبت به تداوم این رفتار نژادپرستانه و تعدی به مقدسات هشدار داده و تأکید کرد ادامه این وضعیت باعث و قیام ملت فلسطین در مقابل اشغالگرانی می‌شود که به شکل روز افزونی به دنبال بستن تمام مسیرهای مربوط به احیای روند صلح و راه حل دو کشوری هستند. همچنانکه باعث نهادینه شدن خشونت و نفرت‌افکنی می‌شود.

هفته گذشته صدها شهرک‌نشین صهیونیست با حمله به روستای ترمسعیا در شمال شهر رام الله ضمن به شهادت رساندن یک فلسطینی و به آتش کشیدن ده‌ها خودرو و خانه به مسجدی در این شهر حمله کرده و با شکستن شیشه‌های مسجد، نسخه‌هایی از قرآن کریم را پاره و روی زمین پرت کرده و با سگ‌هایشان به ساحت مقدس کتاب خدا توهین کردند.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha