نمایشگاه قرآن میزبان شصت‌وسومین محفل قرآنی مساجد تهران شد
کد خبر: 4133589
تاریخ انتشار : ۲۳ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۶

نمایشگاه قرآن میزبان شصت‌وسومین محفل قرآنی مساجد تهران شد

اختتامیه محافل بهار قرآنی مساجد استان تهران با برپایی شصت‌وسومین محفل قرآنی در نمایشگاه قرآن برگزار شد.

نمایشگاه قرآن میزبان شصت‌وسومین محفل قرآنی مساجد استان تهران

به گزارش خبرنگار ایکنا از سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم، اختتامیه محافل بهار قرآنی مساجد استان تهران امروز چهارشنبه 23 فروردین ماه در سالن اجلاس نمایشگاه قرآن برگزار شد.

در این محفل قرآنی مؤید جهانبخش، مدیر بخش محافل قرآنی نمایشگاه قرآن با اشاره به اینکه یکی از برنامه‌های جنبی نمایشگاه سی‌ام، محافل قرآنی مسجدی بود که در مساجد استان تهران به صورت پایلوت برگزار شد، گفت: امیدواریم این محافل سال بعد به صورت کشوری برگزار شود و برگزاری محافل منحصر به مصلی نباشد و مساجد مختلف برنامه قرآنی داشته باشند.  

وی ادامه داد: از آنجایی که مقام معظم رهبری فرمودند که مساجد باید پایگاه محافل قرآنی شوند، این برنامه برگزار شد و اگرچه گفته شده که امروز اختتامیه محافل است اما در اصل شروع کار است و اختتامیه نیست.

جهانبخش اعلام کرد: با همکاری بسیج استان تهران، اداره کل ارشاد استان تهران، مرکز رسیدگی به امور مساجد و ستاد عالی کانون‌های مساجد طی 10 شب در استان تهران 62 محفل قرآنی برگزار کردیم و امروز شصت‌وسومین محفل قرآنی است که به مناسبت شهادت حضرت علی(ع) که در 63 سالگی به شهادت رسیدند در محل مصلی برگزار می‌شود.

قرائت قرآن، اجرای تواشیح و مداحی به مناسبت شهادت حضرت علی(ع) نیز پایان بخش این مراسم بود.

نمایشگاه قرآن میزبان شصت‌وسومین محفل قرآنی مساجد استان تهران

انتهای پیام
captcha