ارائه آثار هنرمندان رامشیری در نمایشگاه قرآن خوزستان
کد خبر: 4133200
تاریخ انتشار : ۲۲ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۶

ارائه آثار هنرمندان رامشیری در نمایشگاه قرآن خوزستان

یکی از بخش‌های چهاردهمین نمایشگاه قرآن و عترت استان خوزستان، عرضه آثار نقاشی و گرافیک با موضوع قرآن کریم، ماه رمضان و امام عصر(عج) توسط هنرمندان شهرستان رامشیر است.

هنرمندان رامشیریبه گزارش ایکنا از خوزستان، یکی از بخش‌های چهاردهمین نمایشگاه قرآن و عترت استان خوزستان، عرضه تابلوهای نقاشی و گرافیک با موضوع قرآن کریم، ماه رمضان و امام عصر(عج) است. این بخش از نمایشگاه به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رامشیر در نمایشگاه امسال دایر شده است.

خاتون آلبوشوکه، عضو انجمن هنرهای تجسمی رامشیر در این باره به ایکنای خوزستان گفت: این نمایشگاه شامل 50 اثر از 32 هنرمند شهرستان رامشیر است. هنرمندان جوان شهرستان علاقه خاصی به عرضه آثار خود دارند و اخیرا برنامه‌ای با محوریت مهدویت در شهرستان برگزار شد و هنرمندان جوان ما با جان و دل در این زمینه کار کردند که بخشی از آثار آنها در این نمایشگاه در معرض دید بازدیدکنندگان قرار گرفته‌ است. 

وی با اشاره به نقش حمایتی ادارات در رشد و پرورش هنرمندان گفت: مجموعه بنیاد مهدویت شهرستان حمایت خوبی از هنرمندان کرد و این حمایت انگیزه خوبی به هنرمندان برای ادامه کار داد.  

عضو انجمن هنرهای تجسمی رامشیر اظهار کرد: در نمایشگاه قرآن و عترت، با آثار قرآنی هنرمندان رامشیر حضور پیدا کردیم. در همه رویدادها نقاط ضعف و قوت وجود دارد، اما تلاش ما این است که از ضعف‌ها متأثر نشویم و کارهای خود را ارائه دهیم. از مجریان این نمایشگاه که فرصت حضور ما را در این رویداد فراهم کردند تشکر می‌کنم. 

مائده جابری، از دیگر اعضای انجمن هنرهای تجسمی رامشیر نیز گفت: آثار هنرمندان شهرستان در موضوعات قرآن، نماز، ماه رمضان و امام عصر(عج) در نمایشگاه قرآن و عترت استان عرضه شده است.

وی گفت: خلق آثار دینی و مذهبی می‌تواند تجربی خوبی برای هنرمند باشد. بنده در این نمایشگاه با خلق آثار گرافیگی و نقاشی با موضوع امام مهدی(ع) و نماز  حضور پیدا کرده‌ام. 

یادآور می‌شود، چهاردهمین نمایشگاه قرآن و عترت استان خوزستان، از 18 فروردین در مصلی اهواز گشایش یافت. این نمایشگاه تا 26 فروردین در ساعت‌های 16 تا 23 در معرض بازدید عموم قرار دارد.

انتهای پیام
captcha