نشست صمیمانه اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه با فرماندار نور برگزار شد
کد خبر: 4132788
تاریخ انتشار : ۲۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۷
به مناسبت روز هنر انقلاب اسلامی ایران؛

نشست صمیمانه اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه با فرماندار نور برگزار شد

نشست صمیمانه اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه با  فرماندار شهرستان نور، به مناسبت روز هنر انقلاب اسلامی ایران در سالن همایش‌های فرمانداری شهرستان نور برگزار شد.

نشست صمیمانه اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه

به گزارش ایکنا از مازندران، به مناسبت روز هنر انقلاب اسلامی ایران، سالروز شهادت مرتضی آوینی، بیستم فروردین ماه، نشست صمیمانه اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه با  فرماندار شهرستان نور، در سالن همایش‌های فرمانداری این شهرستان  برگزار شد.

در ابتدای این نشست عبدالرضا رشیدی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نور گفت: هنرمندان و خبرنگاران شهرستان نور امروز بازوان پر توانی هستند که در این ایام، تلاشی درخور و شایسته جهت تبیین هنر انقلاب اسلامی دارند.

در ادامه هنرمندان و اصحاب فرهنگ و هنر شهرستان نور به ارائه نقطه نظرات خود درباره وضعیت فعالیت‌های فرهنگی و هنری و رسانه‌ای در سطح شهرستان پرداختند.

احمد توکلی، فرماندار شهرستان نور، پس از نظرات و درد و دل‌های اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه حاضر در این نشست صمیمانه گفت: اگر مدیری طاقت انتقاد ندارد مشکل اوست. ما وظیفه داریم انتقادات سازنده خبرنگاران و جامعه هنری را بشنویم و در راستای تحقق خواسته‌های معقول این عزیزان تلاشی مضاعف از خود نشان دهیم.

وی افزود: من مدیر باید تحمل شنیدن انتقاد منطقی مردم و شما عزیزان را داشته باشم و اگر ندارم این ضعف من تلقی می‌شود و ربطی به شما ندارد.

توکلی با اشاره به هنرمند‌نما‌ها و هجو‌نویسان تصریح کرد: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با همکاری هنرمندان و اصحاب فرهنگ و هنر حرکتی را انجام دهند تا حساب هنرمند‌نما‌ها از هنرمندان واقعی جدا شود. 

فرماندار نور در پایان صحبت‌های خود از اهالی فرهنگ و هنر و رسانه خواست این نشست‌ها تداوم داشته باشد.

انتهای پیام
captcha