کمک به ایتام شهدای یمنی در نمایشگاه قرآن
کد خبر: 4132458
تاریخ انتشار : ۱۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۶

کمک به ایتام شهدای یمنی در نمایشگاه قرآن

قرارگاه مردمی پشتیبانی یمن اقدام به جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای ایتام شهدای یمن در نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم کرده است.

به گزارش ایکنا، قرارگاه مردمی پشتیبانی یمن با همکاری گروه جهادی اویس قرنی و مؤسسه بنیان‌التنمویه وابسته به سفارت یمن در تهران اقدام به جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای ایتام شهدای یمن در سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم کرده است.

طی این اقدام، کمک‌های مردمی جمع‌آوری شده در نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از طریق همکاری با سفارت یمن، در اختیار ایتام شهدای یمن و نیازمندان این کشور قرار می‌گیرد. همچنین، علاوه بر کمک‌های نقدی، کمک‌های غیر نقدی مردم نیز از این طریق به آسیب‌دیدگان یمنی خواهد رسید.

پیش از این قرارگاه مردمی پشتیبانی مردم یمن با استفاده از تجربیات جمهوری اسلامی ایران در حوزه‌های مختلف شهری، آموزش و پرورش و ... با همکاری سفارت یمن در تهران به یاری مردم یمن شتافته است.

تاکنون فراخوان‌هایی برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی به مردم یمن در استان‌های مختلف کشور منتشر شده و کمک‌های فراوانی از سوی بخش‌های مختلف قرارگاه مردمی پشتیبانی یمن واقع در بهشت زهرا(س)، مسیر راهپیمایی اربعین حسینی(ع) و ... جمع‌آوری شده است.

علاقه‌مندان برای شرکت در این طرح معنوی می‌توانند از طریق ارسال کد دستوری *6655*40800#، واریز کمک‌های نقدی به شماره کارت گروه اویس قرنی به شماره 6273817010072290 و مراجعه به لینک پرداخت الکترونیکی به نشانی ye2.ir/p اقدام کنند.

یادآور می‌شود؛ سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از ۱۲ فروردین در محل مصلای امام خمینی(ره) آغاز به کار کرده و تا ۲۶ فروردین‌ماه پذیرای علاقه‌مندان است.

زهره رجبی

انتهای پیام
captcha