بخش عفاف و حجاب نمایشگاه قرآن؛ دور اما متنوع و قابل توجه
کد خبر: 4131483
تاریخ انتشار : ۱۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۴

بخش عفاف و حجاب نمایشگاه قرآن؛ دور اما متنوع و قابل توجه

بخش عفاف و حجاب سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم با بیش از 220 غرفه در رواق غربی متنوع‌ترین محصولات ویژه حجاب را با 15 درصد تخفیف عرضه کرده است.

بخش عفاف و حجاب نمایشگاه قرآن؛ دور، سرد اما متنوع و قابل توجه

به گزارش خبرنگار ایکنا، بخش عفاف و حجاب سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم بزرگ‌ترین بخش نمایشگاه قرآن است و از نظر وسعت مکانی و تعداد غرفه‌ها در طول سی دوره این نمایشگاه به نوعی بزرگ‌ترین غرفه محسوب می‌شود.

امسال رواق غربی مصلی تهران میزبان این بخش است و اگر چه به دلیل برخی ناهماهنگی‌ها و عدم همکاری مسئولان مصلی با غرفه‌داران مکان غرفه‌ها دیر در اختیار غرفه‌داران قرار گرفته و برخی غرفه‌ها امروز که چهارمین روز این نمایشگاه است در حال ساخت و تکمیل هستند، اما تنوع و گستردگی محصولات عرضه شده، کیفیت، کمیت و قیمت مناسب محصولات، تجمیع محصولات عفاف و حجاب در یک مکان و البته عرضه محصولات با تنوع طرح، رنگ و دوخت، این بخش از نمایشگاه را به یکی از پربازدیدترین بخش‌ها تبدیل کرده است.

در بخش عفاف و حجاب امسال نمایشگاه قرآن، همانند سال‌های گذشته بخش هدیه به حجاب اولی‌ها، دوخت رایگان چادر مشکی ساده، بخش نذر حجاب و عکاسی رایگان (خودت را با حجاب ببین) به ارائه خدمت به بازدیدکنندگان می‌پردازند.

البته امسال با توجه به درخواست مردم در سال‌های قبل، بخش دوخت نیم بهای چادر طرح‌دار مشکی نیز اضافه شده و مراجعه کنندگان می‌توانند چادرهای مشکی خود را با طرح دلخواه و با نصف قیمت بازار دوخته شده تحویل بگیرند.

البته در این دوره از نمایشگاه غرفه‌های فروش پارچه کمتر از دوره‌های قبل است اما تعداد تولید‌کنندگان محصولات حجاب بیشتری در نمایشگاه حضور دارند. به ویژه اینکه تقریباً همه تولیدکنندگان حاضر در نمایشگاه به صورت آنلاین در شبکه‌های اجتماعی به عرضه محصولات خود اقدام می‌کنند و این نمایشگاه فرصتی فراهم کرده تا با مشتریان خود به صورت حضوری ارتباط بگیرند.

آنچه در بخش عفاف و حجاب سی‌امین دوره نمایشگاه قرآن جلب توجه می‌کند عرضه متنوع‌تر و گسترده‌تر لباس حجاب یا پوشش‌های عفیفانه است به نحوی که این نوع پوشش‌های آزاد در قالب طرح‌ها و رنگ‌ها و با تزئینات بسیار متنوع عرضه شده است.

عرضه اکسسوری‌های بسیار متنوع برای کودکان و نوجوانان محجبه از جمله روسری‌های رنگی، ارائه بسته محصولات حجاب در شکلی زیبا و بسته‌بندی که قابلیت دارد به عنوان یک هدیه معنوی برای نوجوانان عرضه شود، تجمیع همه محصولات حجاب در یک مجموعه و البته تخفیف 15 درصدی محصولات از دلایلی است که موجب شده علی‌رغم دور بودن این بخش از شبستان اصلی و سرد بودن محل غرفه‌ها به دلیل نبود زیرساخت گرمایشی مصلی، با استقبال قابل توجه بازدیدکنندگان مواجه شود.

انتهای پیام
captcha