حضور پررنگ‌تر جهاددانشگاهی در دانشگاه‌های ایلام ضروری است
کد خبر: 4121837
تاریخ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۱

حضور پررنگ‌تر جهاددانشگاهی در دانشگاه‌های ایلام ضروری است

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ایلام بر اجرای برنامه‌های مشترک با جهاددانشگاهی تأکید کرد و گفت: امیدواریم در این دوره شاهد حضور پررنگ جهاددانشگاهی در سطح دانشگاه‌ها باشیم.

دیدار محمد پاکزاد رئیس جهاد دانشگاهی ایلام بامسئول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه ایلامبه گزارش ایکنا از ایلام، حجت‌الاسلام والمسلمین مهاجر مهدوی‌راد، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ایلام، امروز، ۲۴ بهمن‌ماه در دیدار سرپرست جهاددانشگاهی استان در دانشگاه ایلام با اشاره به ظرفیت‌های جهاددانشگاهی در زمینه‌های فرهنگی، آموزشی و پژوهشی، اظهار کرد: جهاددانشگاهی و دانشگاه در کنار همدیگر می‌توانند فعالیت‌های اثرگذاری در زمینه‌های فرهنگی داشته باشند.

وی گفت: در کار مشترک زوایای گوناگون در یک موضوع بیشتر مورد توجه و دقت قرار می‌گیرد و دامنه‌های کار بیشتر دیده می‌شود و این دقت‌نظر‌ها و دیدن ظرافت‌ها منجر به انجام کار‌های فاخر خواهد شد.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری به ظرفیت‌های استان اشاره کرد و افزود: اربعین ظرفیت خوبی را فراروی استان گذشته که می‌توان با دیده شدن فرهنگ کارآفرینی این رویداد را در خدمت توسعه استان به‌کار گرفت.

مهدوی‌راد بر اجرای برنامه‌های مشترک با جهاددانشگاهی تأکید کرد و گفت: امیدواریم در این دوره شاهد فعالیت‌های فرهنگی پررنگ جهاددانشگاهی در دانشگاه‌ها باشیم.

انتهای پیام
captcha