مرحله استانی مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران در ایلام برگزار می‌شود
کد خبر: 4120952
تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۰
سرپرست جهاددانشگاهی استان:

مرحله استانی مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران در ایلام برگزار می‌شود

سرپرست جهاددانشگاهی واحد استان ایلام از برگزاری مرحله استانی یازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران در ایلام در هفته‌ آینده خبر داد.

محمد پاکزاد، سرپرست جهاد دانشگاهی استان ایلاممحمد پاکزاد، سرپرست جهاددانشگاهی واحد استان ایلام در گفت‌وگو با ایکنا از استان اظهار کرد: مرحله استانی یازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران در استان ایلام هفته آینده به مدت ۳ روز از ۲۴ تا ۲۶ بهمن در دانشگاه ایلام برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه ۱۶ گروه از دانشگاه‌های استان در این مسابقات حضور خواهند داشت، گفت: در پایان این مسابقات دو گروه به مرحله منطقه‌ای راه خواهند یافت.

سرپرست جهاددانشگاهی استان ضمن قدردانی از هماهنگی‌های انجام شده توسط استانداری ایلام و مشارکت دانشگاه‌های استان، به ویژه از مسئولان دانشگاه ایلام به عنوان میزبان این مسابقات، تصریح کرد: امیدواریم این مناظرات بتوانند بیش از پیش به ارتقای فرهنگ گفت‌وگو در جامعه بینجامد.

پاکزاد تاکید کرد: مسابقات ملی مناظره دانشجویان هر ساله با شعار «مناظره؛ فرصتی برای یادگیری» با هدف ایجاد بستر برای کمک به توسعه فرهنگ گفت‌وگو، تولید علم و اندیشه دینی، تقویت روحیه حق و حق‌طلبی، مهیا کردن فرصتی برای آموزش مسائل و مطالب علمی به صورت جذاب و باورپذیر برای دانشجویان برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha