دوره‌های آموزش قرآن «سطح ۲» در نمین برگزار شد
کد خبر: 3995805
تاریخ انتشار : ۱۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۲

دوره‌های آموزش قرآن «سطح ۲» در نمین برگزار شد

مسئول خانه قرآن زینب کبری(س) شهرستان نمین، گفت: دوره‌های آموزش قرآن «سطح ۲» در این خانه قرآنی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد.

دوره‌های آموزش قرآن «سطح ۲» در نمین برگزار شداصغر نامور، مسئول خانه قرآن زینب کبری(س) شهرستان نمین، در گفتگو با ایکنا از اردبیل، گفت: دوره‌های آموزش قرآن «سطح ۲» در این خانه قرآنی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی برگزار شد.

وی افزود: دوره‌های آموزش مجازی قرآن نیز ویژه فصل پاییز برگزار می‌شود که علاقمندان می‌توانند به‌صورت غیرحضوری و تلفنی و یا از طریق فضای مجازی در این دوره‌ها شرکت کنند.

نامور، بیان کرد: این دوره‌ها شامل دوره‌های تخصصی و عمومی حفظ قرآن، روخوانی و روان خوانی، فصیح‌خوانی، تجوید، صوت و لحن، ترجمه و مفاهیم، تفسیر تخصصی قرآن کریم، تربیت معلم حفظ، تربیت معلم روخوانی قرآن، تربیت معلم قرآنی کودک و احکام است.

مسئول خانه قرآن زینب کبری(س) شهرستان نمین، اظهار کرد: در این دوره‌ها برای هر شرکت‌کننده یک استاد پشتیبان در نظر گرفته شده و در طول ترم بعنوان یک معلم خصوصی به شیوه منظم، هفته‌ای ۲ مرتبه از طریق تماس تلفنی به این افراد آموزش داده و طبق برنامه جامعی که در نظر گرفته شده با این افراد کار می‌کنند.

وی یادآور شد: در دوره‌های حفظ تخصصی در کنار آموزش‌های تلفنی استاد برای آشنایی قرآن‌آموزان با ترجمه و مفاهیم آیات قرآن کریم بسته کمک آموزشی شامل ۳۰ جلد کتاب واژه‌نامه، یک جلد کتاب راهنمای حفظ، یک دفتر برنامه‌ریزی و جزوه راهنمای تحصیل در نظر گرفته شده که در کنار آموزش تلفنی اساتید پشتیبان و برنامه جامع تحصیلی بدون مراجعه به کلاس حضوری می‌توانند در طول ترم حافظ قرآن شوند.

گفتنی است؛ علاقه‌مندان برای ثبت نام در دوره‌های قرآن بصورت حضوری و مجازی می‌توانند تا ۳۱ شهریورماه ۱۴۰۰ با شماره ۰۹۱۴۲۹۰۸۸۹۱ تماس حاصل فرمایند.

انتهای پیام
captcha