جشن عبادت ۴۳۰۰۰ دانش‌آموز مازندرانی برگزار می‌شود
کد خبر: 3961460
تاریخ انتشار : ۰۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۲

جشن عبادت ۴۳۰۰۰ دانش‌آموز مازندرانی برگزار می‌شود

رئیس اداره امور قرآنی، عترت و نماز آموزش و پرورش مازندران از برگزاری جشن عبادت٤٣ هزار دانش‌آموز مازندرانی در نیمه شعبان با مشارکت دیگردستگاه‌های فرهنگی استان و از طریق مجازی خبر داد.

جشن عبادت 43000 نفری در ماندران برگزار می‌شودمحمود تنها رئیس اداره امور قرآنی، عترت و نماز آموزش و پرورش مازندران در گفت‌وگو با ایکنا از مازندران، اظهار کرد: جشن عبادت 43 هزار نفر از دانش‌آموزان دختر پایه سوم ابتدایی و پسر پایه هشتم متوسطه اول برگزار می‌شود.

وی افزود: جشن عبادت تبیین آموخته‌های دینی است در همین راستا جهت تقویت و تعمیق دینی باوری و توجه و اهمیت به انجام فرایض الهی، جشن عبادت 43 هزار نفر از دانش آموزان دختر پایه سوم ابتدایی و پسر پایه هشتم متوسطه اول در صدا و سیمای مرکز استان برگزار می‌شود.

تنها گفت: این برنامه به همّت اداره کل آموزش و پرورش مازندران و با همکاری و مشارکت دیگر دستگاه‌های فرهنگی همچون؛ صدا وسیما، بنیاد مهدویت، ستاداقامه نماز استان انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: جشن عبادت و بندگی جشن مهمی بوده و رسیدن به سن تکلیف نشان‌دهنده آمادگی انسان برای بجا آوردن فرمان‌های الهی است.

این مسئول بیان کرد: رسیدن به سن تکلیف به منزله دعوت رسمی خداوند برای حضور در میهمانی بندگی و به معنای رشد و بلوغ فکری در انسان‌هاست.

رئیس اداره امور قرآنی، عترت و نماز آموزش و پرورش مازندران اظهار کرد: برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، «جشن عبادت» دانش آموزان به صورت برنامه تلویزیونی با حضور نمادین تعدادی از دانش آموزان برگزیده برگزار خواهد شد.»

انتهای پیام
captcha