اهدای سه و نیم میلیارد تومان تجهیزات آموزشی و بسته معیشتی به عشاير فارس
کد خبر: 3932837
تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۴

اهدای سه و نیم میلیارد تومان تجهیزات آموزشی و بسته معیشتی به عشاير فارس

فرمانده سپاه فجر فارس از اهدای سه و نیم میلیارد تومان تجهیزات آموزشی، اداری، فرهنگی، بهداشتی و بسته‌های معیشتی و معیشتی به جامعه عشایری استان خبر داد.

به گزارش ایكنا از فارس، آئین اهدای تحهیزات آموزشی و بسته‌های معیشتی و بهداشتی به جامعه عشایری فارس امروز، 12 آبان‌ماه با حضور سردار یدالله بوعلی، فرمانده سپاه فجر و آیت‌الله لطف‌الله دژکام، نماینده ولی فقیه در استان فارس برگزار شد.

سردار بوعلی در حاشیه این مراسم با بیان اینکه در مراسم امروز بیش از 3.5 میلیارد تومان بسته معیشتی و تجهیزات آموزشی به جامعه عشایری فارس اهدا می‌شود، گفت: این اقلام شامل تجهیزات آموزشی، اداری، فرهنگی، بهداشتی و ورزشی موردنیاز مدارس عشایر فارس و بسته‌های معیشتی و بهداشتی است.

وی با تصریح اینکه پایگاه‌های مقاومت بسیج سراسر استان فارس برای مقابله با کرونا فعال شده‌اند، گفت: ثبت‌نام از داوطلبین همیار بیمار و همیار سلامت توسط گروه‌های جهادی آغاز شده است و این داوطلبین با توجه به تحصیلات و تخصص و تحت نظارت دانشگاه علوم پزشکی به یاری کادر بهداشت و درمان استان خواهند آمد.

فرمانده سپاه فجر با بیان اینکه فعالیت‌های قرارگاه مواسات در استان فارس باقوت ادامه دارد، گفت: مرحله جدید نهضت کمک مؤمنانه همزمان با هفته وحدت و سالروز میلاد حضرت محمد(ص) و امام صادق(ع) در استان فارس آغاز خواهد شد و مطالبات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در سه محور وحدت، امنیت و معیشت توسط همه دست‌اندرکاران این نهضت دنبال می‌شود.

یادآور می‌شود، این اقلام با مشارکت آموزش و پرورش عشایر فارس، قرارگاه حضرت احمدبن موسی(ع) سپاه فجر، ناحیه بسیج عشایر فارس، قوه قضائیه و خیرین نیک‌اندیش استان تهیه شده است.

انتهای پیام
captcha