سپاه و بسیج بخش جدایی‌ناپذیر از تاریخ معاصر ایران است
کد خبر: 3888054
تاریخ انتشار : ۱۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۵
نماینده مردم تبریز در مجلس:

سپاه و بسیج بخش جدایی‌ناپذیر از تاریخ معاصر ایران است

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس، با تأکید بر حضور فعال و تأثیرگذار سپاه و بسیج در عرصه‌های مختلف خدمت‌رسانی، گفت: عملکرد سپاه و بسیج آنها را به بخش جدانشدنی از تاریخ معاصر کشور تبدیل کرده است.

سپاه و بسیج بخش جدایی‌ناپذیر از تاریخ معاصر ایرانبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، به نقل از دفتر ارتباطات مردمی نماینده تبریز، محمدحسین فرهنگی، عضو فراکسیون ولایی مجلس شورای اسلامی امروز، 10 فروردین‌ماه، با تبریک ولادت امام حسین(ع) و حضرت عباس(ع)، خدمات پاسداران سپاه و بسیجیان را در طول سال‌های بعد از پیروزی انقلاب ارزشمند و شایسته قدردانی توصیف کرد و گفت: عملکرد سپاه و بسیج در صحنه‌های مختلف به‌ویژه در دوران دفاع مقدس آنها را به بخش جدا نشدنی از تاریخ معاصر کشور تبدیل کرده است.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی با یادآوری خدمات پاسداران سپاه در دفع اقدامات ضدامنیتی منافقان در سال‌های ابتدایی انقلاب، گفت: پاسداران علاوه‌ بر حضور در حوزه‌های امنیتی و نظامی، بعد از جنگ نیز در صحنه‌های دیگری همچون اجتماعی، اقتصادی، سلامت و سایر بخش‌ها ایفای نقش کرده و از تمام ظرفیت خود برای خدمت‌رسانی به مردم و انقلاب بهره گرفتند.

فرهنگی ادامه داد: حضور فعال سپاه و بسیج در عرصه‌های مختلف خدمت‌رسانی در حدی بود که رهبر معظم انقلاب در این باره فرمودند؛ در هر عرصه‌ای که نیاز به کمک باشد، سپاه و بسیج حضوری فعال و تاثیرگذار داشته است.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس، با پاسداشت مقام شامخ جانبازان ادامه داد: جانبازان که بخشی از آنان متعلق به نیروهای سپاه عزیز و تعدادی دیگر از آنها متعلق به سایر بخش‌های نیروهای مسلح همچنین بسیجیان بزرگوار هستند با سرلوحه قرار دادن علمدار بزرگ کربلا حضرت عباس (ع) با فدا کردن بخشی از سلامتی خود در راه حفظ انقلاب و ایران اسلامی مدال جانبازی را بر گردن آویختند، به‌طور طبیعی در چنین فضا و معنویتی جانبازان می‌توانند از نام مبارک حضرت عباس (ع) بیشترین بهره معنوی را ببرند.

وی با بیان اینکه مردم همواره قدردان سپاهیان، بسیجیان عزیز و جانبازان ارزشمند انقلاب اسلامی هستند، تاکید کرد: مردم ایران به‌خوبی می‌دانند که مجاهدت‌ها و خدمات این بزرگواران چه تاثیری در سربلندی و استقلال کشورشان داشته است.

عضو فراکسیون اصولگرایان ولایی مجلس شورای اسلامی از خودگذشتگی و فداکاری را ویژگی مشترک همه کسانی که در راه حفظ آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی گام برداشته‌اند دانست و گفت: پاسداران و جانبازان با بهره‎گیری از آموزه‌های حماسه عاشورا درس بزرگی به بشر موجود و آیندگان ارائه کردند که چگونه می‌توان برای حفظ آرمان‌های انقلاب از جان و سلامتی خود گذشت به‌طوری که این از جان گذشتن، برای اهداف متعالی انقلاب باشد.

انتهای پیام
captcha