بازدید مدیرعامل تامین اجتماعی استان از خبرگزاری ایکنای قم
کد خبر: 3875968
تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۳

بازدید مدیرعامل تامین اجتماعی استان از خبرگزاری ایکنای قم

گروه اجتماعی ــ مدیرعامل تامین اجتماعی استان قم از خبرگزاری ایکنای استان بازدید و در جریان فعالیت‌های این خبرگزاری قرارگرفت.

بازدید مدیرعامل تامین اجتماعی استان از خبرگزاری ایکنای قمبه گزارش ایکنا از قم، علی اصغر دادخواه، مدیرعامل تامین اجتماعی استان قم امروز 13 بهمن ماه در دومین روز از دهه مبارک فجر با حضور در ستاد جهاددانشگاهی واحد استان قم از خبرگزاری ایکنای استان قم بازید و از فعالیت این خبرگزاری تجلیل کرد.

محمد حیدری رئیس جهاددانشگاهی واحد استان قم در این دیدار با ذکر این مطلب که مساله تامین اجتماعی به خصوص در سالهای اخیر وظیفه بسیار سنگینی در رفع مشکلات پایه‌ای در ارایه حقوق شهروندی و تامین معاش مردم دارند بیان کرد: امروزه به رغم همه مشکلات زمینه مناسبی برای فعالیت در عرصه تامین اجتماعی وجود دارد و مردم نیز نیازمند حمایت‌های هرچه بیشتر در این حوزه هستند.

وی گفت: یکی از مشکلات بزرگ مردم در حوزه تامین اجتماعی عدم اطلاعات کافی نسبت به قوانین تامین اجتماعی است زیرا وقتی این اطلاعات وجود ندارد قطعا مشکلات بسیاری برای ارباب رجوعان ایجاد می‌شود. به همین جهت باید فعالیت‌های تبیینی در این حوزه شدت گیرد و خبرگزاری ایسنا در جهاددانشگاهی نیز در این عرصه فعالیت داشته و خواهد داشت.

وی اظهارکرد: از دیگر جهاددانشگاهی واحد استان قم آمادگی کاملی در زمینه آموزش فعالان و مرتبطان با بیمه تامین اجتماعی دارد.

دادخواه در این مراسم با اشاره به آمارهای گروه های خدماتی خود در عرصه های مختلف تامین اجتماعی از عزم جدی دولت برای حمایت از اقشارهای مختلف کشور خبرداد.

در ادامه محمد تلخابی مدیرروابط عمومی تامین اجتماعی استان نیز به ارایه گزارشی از خدمات مختلف حضوری و غیر حضوری و نوین این اداره کل ارایه کرد.

علی حسینی معاون فرهنگی و سرپرست معاونت آموزش جهاددانشگاهی استان قم نیز در این نشست به تشریح ظرفیت‌های مختلف همکاری بین این دو نهاد پرداخت.

انتهای پیام
captcha