انتشار بیانیه گام دوم انقلاب در فضای مجازی در یونان
کد خبر: 3864819
تاریخ انتشار : ۲۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۸

انتشار بیانیه گام دوم انقلاب در فضای مجازی در یونان

گروه بین‌الملل ــ رایزنی فرهنگی ایران در آتن، پایتخت یونان در راستای گسترش تفکر انقلاب اسلامی و رساندن صدای این انقلاب به جوانان اروپایی، اقدام به انتشار بیانات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) در فضای مجازی کرده است.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، در راستای انتشار بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و پس از بررسی‌های انجام‌شده از سوی رایزنی فرهنگی ایران در آتن، بخشی از سخنان مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) در قالب ویدئو کلیپ‌های کوتاه و تدوین شده که برای استفاده در فیسبوک، اینستاگرام، یوتیوب و سایر صفحات این نمایندگی در فضای مجازی مناسب است، با زیرنویس یونانی منتشر شد.

این ویدئوها با بازخوردهای خوبی از سوی جامعه میزبان مواجه شده است و یونانیان علاقمند با ایران اسلامی، تفکر انقلاب اسلامی و اندیشه‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی آشنا شدند.

ویدئوهای تهیه شده، موضوعات مختلف سیاسی، اجتماعی و فرهنگی را در بر می‌گیرد که برخی از سوی رایزنی فرهنگی ایران در یونان ساخته و مابقی از سایت دفتر حفظ و نشر آثار آیت‌الله العظمی خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی دریافت و از سوی رایزنی فرهنگی کشورمان در آتن ترجمه و زیرنویس شده است.

انتهای پیام
captcha