فعالیت موکب‌های اربعین در ایلام ۱۷ مهرماه آغاز می‎شود
کد خبر: 3842666
تاریخ انتشار : ۲۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۵
علوی‌فر:

فعالیت موکب‌های اربعین در ایلام ۱۷ مهرماه آغاز می‎شود

گروه اجتماعی - رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان ایلام گفت: فعالیت موکب‌های اربعین در سطح استان ایلام از ۱۷ مهرماه آغاز و تا پنج روز بعد اربعین ادامه خواهد داشت.

فعالیت موکب‌های اربعین در ایلام ۱۷ مهرماه آغاز می‎شود
سیدمحمد علوی‌فر، رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان ایلام امروز دوشنبه در گفت و گو با ایکنا از ایلام اظهار کرد: بر اساس اعلام کمیته مشارکت‌های مردمی برای اسکان و تغذیه اربعین حسینی، متقاضیان برپایی موکب در ایام اربعین حسینی تا ۱۵ شهریورماه سال‌جاری برای ثبت‌نام و اخذ پروانه فعالیت موکب فرصت داشتند که با توجه به استقبال مردم استان ثبت نام همچنان ادامه دارد.
وی گفت: در این راستا تاکنون ۱۴۰ نفر نسبت به راه‌اندازی موکب و ثبت‌نام و دریافت مجوز فعالیت در استان ایلام اقدام کرده‌اند، همچنین ۴۴ آشپزخانه خانگی نیز در شهر ایلام جهت خدمات رسانی به زائران اعلام آمادگی کرده‌اند.
رئیس قرارگاه اربعین ستاد بازسازی عتبات عالیات ایلام یادآور شد: در شهر ایلام موکب‌ها به‌صورت ۲ مجتمع متمرکز و در شهر مهران و پایانه مرزی، موکب‌ها به‌صورت مجتمع در مکان‌هایی جانمایی شده است.
علوی‌فر اضافه کرد: همچنین در شهرهای ایوان، سرابله، دهلران، دره‌شهر، بدره و مسیرهای منتهی به مرز مهران نیز موکب‌های خدمات‌رسان به زائران راه‌اندازی می‌شود.
وی گفت: متقاضیان دریافت پروانه موکب به سامانه ثبت موکب‌ها به نشانی اینترنتی www.mokeb.org  مراجعه کنند.
انتهای پیام
captcha