۳۰ شهریور آخرین‌مهلت ارسال اثر به سومین دوره جایزه کتاب سال ایلام
کد خبر: 3841753
تاریخ انتشار : ۲۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۶
خوداموز خبر داد:

۳۰ شهریور آخرین‌مهلت ارسال اثر به سومین دوره جایزه کتاب سال ایلام

گروه فرهنگی - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام با بیان اینکه برگزاری جایزه کتاب سال ایلام نقش مهمی در راستای توسعه و ارتقای سطح تألیفات در استان ایلام دارد، گفت: ۳۰ شهریورماه سال جاری آخرین ‌مهلت ارسال اثر به دبیرخانه سومین جایزه کتاب سال ایلام است.

۳۰ شهریور آخرین‌مهلت ارسال اثر به سومین دوره جایزه کتاب سال ایلام
به گزارش ایکنا از ایلام، عمران خودآموز، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام امروز ۲۱ شهریور ماه در، اظهار کرد: نویسندگان، اهل‌قلم و ناشران و مؤلفان ایلامی تا پایان شهریورماه سال جاری مهلت‌دارند که نسبت به ارسال اثر خود در محورهای جایزه کتاب سال ایلام اقدام کنند.
وی با بیان اینکه تاکنون جایزه کتاب سال ایلام در 2 دوره برگزارشده است، تصریح کرد: تمام مؤلفان و پدیدآورندگان کتاب ازجمله مؤلفان و پدیدآورندگان ایرانی و خارجی در حوزه ایلام‌شناسی، آثار مؤلفان ایلامی در تمامی حوزه‌ها در سال ۹۷ که دریکی از محورهای اعلامی جایزه کتاب سال استان کتاب منتشر کرده‌اند می‌توانند نسبت به ارسال اثر خود اقدام کنند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام با بیان اینکه این آثار باید برای اولین بار در سال ۹۷ با مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی چاپ‌شده باشند، افزود: هدف از برگزاری جایزه کتاب سال ایلام، حمایت و تشویق نویسندگان و اهل‌قلم و ناشران متعهد، ارتقای فرهنگ جامعه اسلامی، حفظ استقلال و هویت فرهنگی و اعتلای فرهنگ مطالعه و کتاب‌خوانی در استان است.
خودآموز بابیان اینکه دبیرخانه جایزه کتاب سال ایلام در سه گروه تألیف، ترجمه و احیای متون آثار ارسالی را می‌پذیرد، ابراز کرد: کتاب‌های آموزشی از دایره انتخاب و داوری جایزه کتاب سال خارج می‌شوند و مؤلفان بومی استان ایلام تعداد دو نسخه از کتاب خود را به دبیرخانه جایزه کتاب سال به نشانی ایلام، انتهای خیابان ٢٤ متری رسالت، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام ارسال کنند.
وی با دعوت از تمام ناشران و مؤلفان ایلامی برای ارسال اثر به دبیرخانه جایزه کتاب سال ایلام، یادآور شد: سومین دوره جایزه کتاب سال استان ایلام با مشارکت مؤسسه فرهنگی هنری اقلیم هشت ایلام، خانه کتاب جمهوری اسلامی ایران و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام برگزار می‌شود.
خودآموز عنوان کرد: در دومین دوره جایزه کتاب سال استان ایلام از کتاب‌های منتشر شده و تألیفات نویسندگان استان در سال‌های ۹۵ و ۹۶ بالغ‌بر ۱۳۰ عنوان کتاب به دبیرخانه این جایزه در استان ارسال شد که داوران بر اساس شاخص‌ها و معیارهای کتاب سال جمهوری اسلامی جایزه کتاب سال ایلام را داوری کردند.
انتهای پیام
captcha