پنجمین سوگواره منطقه‌ای عکس «آینه‌داران» در ایلام برگزار می‌شود
کد خبر: 3841640
تاریخ انتشار : ۲۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۱
قاسمی:

پنجمین سوگواره منطقه‌ای عکس «آینه‌داران» در ایلام برگزار می‌شود

گروه فرهنگی ــ رئیس حوزه هنری استان ایلام از برگزاری پنجمین سوگواره منطقه‌ای عکس اربعین حسینی با عنوان «آینه‌داران» ویژه پیاده‌روی اربعین به میزبانی ایلام ویژه استان‌های ایلام، کردستان، کرمانشاه، خوزستان، لرستان و آذربایجان غربی خبر داد.

پنجمین سوگواره منطقه‌ای عکس «آینه‌داران» در ایلام برگزار می‌شود
محمدعلی قاسمی، رئیس حوزه هنری استان ایلام امروز در گفت‌وگو با ایکنا از ایلام، اظهار کرد: این سوگواره با هدف انعکاس هر چه بیشتر این رویداد بزرگ مذهبی با عنوان «آینه‌داران» را در دو بخش حرفه‌ای و آماتور با محورهای «مهران دروازه عتبات عاليات»، «موکب‌ها و خدمت‌رسانی به زائران»، «عزاداری روز اربعین در بین‌الحرمین»، «عزاداری در اقوام»، «کاروان‌های پیاده»، «پیاده‌روی زائران»، «نگاه خلاقانه و هنري»، «گاه آزاد و آیین‌های عزاداری»  برگزار خواهد شد.
وی آخرین ‌مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این سوگواره را  30 مهرماه اعلام کرد و گفت: داوری آثار 5 آبان و اطلاع‌رسانی و اعلام نتایج نیز 24 آبان ماه سال جاری انجام خواهد شد و هر‌ عکاس می‌تواند حداکثر با 5 قطعه عکس در این سوگواره شرکت کند.
رئیس حوزه هنری ایلام با بیان اینکه شرکت در مسابقه برای همه عکاسان و علاقه‌مندان آزاد بوده و محدودیت سنی ندارد، گفت: استفاده از دوربین‌های حرفه‌ای، غیرحرفه‌ای و موبایلی برای عکاسی آزاد است آثار منتخب را با ذکر نام عکاس، در نمایشگاهی به معرض نمایش گذاشته می‌شود.
قاسمی تصریح کرد: علاقه‌مندان می‌توانند از طریق شبکه اجتماعی تلگرام ayenehdaran@ و یا آدرس پست الکترونیکی Email:ayenehdaran@gmail.com و یا ارسال آثار به‌صورت CD عکس‌های خود با دبیرخانه این سوگواره واقع در ايلام، انتهاي خيابان پاسداران، بلوار شمالي امام (ره) حوزه هنري استان ایلام ارسال کنند.
وی با دعوت از عموم هنرمندان، عکاسان و اقشار مختلف مردم برای شرکت در این سوگواره، عنوان کرد: به همه‌ افرادی که آثار آن‌ها به نمایشگاه راه می‌یابد، گواهینامه شرکت در نمایشگاه اهدا خواهد شد.
انتهای پیام
captcha