نگاه عمیق جهاددانشگاهی به مسائل برای استان امیدبخش است
کد خبر: 3841639
تاریخ انتشار : ۲۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۷
شیرخانی:

نگاه عمیق جهاددانشگاهی به مسائل برای استان امیدبخش است

گروه اجتماعی ــ مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری ایلام گفت: جهاددانشگاهی در همکاری با این دفتر سنگ‌تمام گذاشته و نگاه عمیق این نهاد به مسائل، برای استان ایلام امیدبخش است.

نگاه عمیق جهاددانشگاهی به مسائل برای استان امیدبخش است
به گزارش ایکنا از ایلام، زینب شیرخانی، مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری ایلام امروز 20 شهریورماه در دیدار رئیس جهاددانشگاهی واحد استان ایلام، اظهار کرد: جهاددانشگاهی در همکاری با این دفتر سنگ تمام گذاشته و تجربیات خوبی از همکاری با این نهاد داریم.
وی با بیان اینکه نگاه جهاددانشگاهی در باره مسائل عمیق است، تصریح کرد: این نگاه علمی و عمیق موجب شده دوره‌های آموزشی اثرگذاری لازم خود را در جامعه داشته باشد.
شیرخانی برای توسعه‌ی همکاری‌ها با جهاددانشگاهی اعلام آمادگی کرد.
سیدغلامرضا حسینی، رئیس جهاددانشگاهی استان ایلام نیز اظهار کرد: جهاددانشگاهی به عنوان یک زنجیره انباشت دانش در زمینه‌های فرهنگی، آموزش، پژوهش و اشتغال در خدمت توسعه استان ایلام است.
وی با اشاره به ضرورت تبیین فرهنگ کار در استان ایلام، گفت: در الگوی نوین مشاغل خانگی و طرح توانمندسازی اقتصادی زنان سرپرست خانوار حلقه‌های مفقوده زنجیره‌ی اشتغال به طور کامل دیده شده است.
رئیس جهاددانشگاهی واحد استان ایلام تاکید کرد: هم‌افزایی نیاز امروز استان در زمینه‌های مختلف است که امیدواریم با تلاش‌های هدفمند مجموعه‌های مختلف محقق شود.
حسینی با اشاره به آغاز به کار مرکز نوآوری و شکوفایی در واحد استان، تصریح کرد: این مرکز آماده ارائه خدمت به جامعه‌ی هدف دفتر امور بانوان و خانواده استانداری است.
انتهای پیام
captcha