لزوم تقویت شبکه اینترنت در مرز زرباطیه عراق
کد خبر: 3841316
تاریخ انتشار : ۱۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۱
قاسمی تاکید کرد:

لزوم تقویت شبکه اینترنت در مرز زرباطیه عراق

گروه اجتماعی - فرماندار مهران بر لزوم ارتقا و افزایش سرعت اینترنت در مرز زرباطیه عراق برای پاسخگویی به حجم بالای زائران عبوری تاکید کرد.

لزوم تقویت شبکه اینترنت در مرز زرباطیه عراق
به گزارش ایکنا از ایلام به نقل از روابط عمومی فرمانداری مهران، نشست هماهنگی مرزی، روز گذشته 18 شهریور ماه با حضور آل صادق، معاون سفارت ایران در عراق، سرلشگر علاء غریب، فرمانده جدید پلیس استان واسط، مسئول پایانه مرزی زرباطیه و فرماندار مهران در راستای تسهیل در تردد زائرین اربعین حسینی و ارتقا خدمات رفاهی و زیرساخت‌ها در پایانه مرزی مهران برگزار شد.
اسد قاسمی، فرماندار مهران در این نشست گفت: پیش‌بینی می‌شود با توجه به حذف ویزا در ایام اربعین ۹۸ جمعیتی حدود چهار میلیون نفر از مرز بین‌المللی مهران تردد کنند.
قاسمی یادآور شد: انتظار داریم سرعت اینترنت در گیت‌های گذرنامه مرز زرباطیه تقویت شود و ضمن توجه به زیرساخت‌ها در داخل عراق تعامل چون سنوات گذشته ادامه داشته باشد.
علاء غریب، فرمانده جدید پلیس استان واسط عراق نیز تاکید کرد: نیروی انسانی مورد نیاز را در گیت‌های گذرنامه برای فعالیت شبانه روزی در ایام اربعین افزایش خواهیم کرد.
علاء غریب اضافه کرد: رایزنی برای کسب مجوز تردد آمبولانس های ایران تا شهر کوت استان واسط در عمق ۸۰ کیلومتری خاک عراق برای ارائه خدمات پزشکی در دستور کار است.
همچنین طرف عراقی از تکمیل ساختمان پایانه مرزی زرباطیه تا اربعین سال آینده خبر داد.
انتهای پیام
captcha