آزادسازی نفتکش ایران بیانگر افول قدرت استکبار جهانی است
کد خبر: 3835274
تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۳

آزادسازی نفتکش ایران بیانگر افول قدرت استکبار جهانی است

گروه سیاست و اقتصاد ــ امام‌جمعه ایلام با بیان اینکه موازنه قدرت به سود جمهوری اسلامی در حال تغییر بوده و قدرت آمریکا در حال افول است، گفت: آزادسازی کشتی نفتکش ایران در تنگه جبل‌الطارق بیانگر افول قدرت سلطه آمریکا، انگلیس و ابرقدرت‌های جهان است.

آزادسازی نفتکش ایران در تنگه جبل‌الطارق بیانگر افول قدرت استکبار جهانی است
به گزارش ایکنا از ایلام، حجت‌الاسلام‌‌والمسلمین الله‌نور کریمی‌تبار، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه ایلام امروز، 25 مرداد ماه در خطبه‌های این هفته نماز جمعه ایلام، با تبریک عید سعید غدیر، اظهار کرد: اینکه خدواند به پیامبر اکرم ابلاغ می‌کند به سرانجام رسیدن تلاش‌های 23 ساله‌ی ایشان در گرو معرفی امام است، بیانگر این است که دین بدون امام ناقص است.
 
وی با اشاره به اینکه آمریکا و انگلیس با این اقدام حقیر شدند و این شروعی برای پایان قدرت سلطه است، گفت: طی 40 سال گذشته حاکمیت ولایت فقیه به عنوان استمرار امامت پیشرفت‌های خوبی برای ما به ارمغان آورده است و پیشرفت‌های کشور در زمینه صنایع دفاعی و هوافضا و ساقط کردن پهپاد دشمن و بسیاری از شواهد و قرائن نشان می‌دهد موازنه قدرت به سود جمهوری اسلامی در حال تغییر بوده و قدرت آمریکا در حال افول است.
 
نماینده ولی‌فقیه در استان ایلام با اشاره به سالروز کودتای 28 مرداد و با تشریح روابط مصدق و کاشانی، گفت: اسناد تاریخی نشان می‌دهد آیت‌الله کاشانی در قبال دولت مصدق به خوبی نقش خود را ایفا کرد و روحانیت همواره طرفدار مردم بوده است.
 
امام‌جمعه ایلام با اشاره به سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی، ازمجاهدت این عزیزان تجلیل و تصریح کرد: این عزیزان با وجود اذیت و آزار از سوی رژیم بعث هیچگاه از عقیده‌ی خود دست برنداشتند و صبر و استقامت آنان به اندازه‌ای است که هیچگاه نمی‌توانیم این دین را ادا کنیم.
انتهای پیام
captcha