مرز خسروی برای اربعین امسال بازگشایی می‌شود
کد خبر: 3835053
تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۲
مرادی:

مرز خسروی برای اربعین امسال بازگشایی می‌شود

گروه اجتماعی - دبیر اجرایی ستاد مرکزی اربعین از بازگشایی مرز خسروی در ایام اربعین خبر داد و گفت: این مرز کمک زیادی برای کم کردن فشارها در مرز مهران خواهد داشت.

مرز خسروی برای اربعین امسال بازگشایی می‌شود
به گزارش ایکنا از ایلام، امیر مرادی، دبیر اجرایی ستاد مرکزی اربعین امروز 23 مرداد ماه در نشست ستاد اربعین در مرز بین المللی مهران اظهار کرد: مرز خسروی امسال به صورت قطعی بازگشایی می‌شود و این امر کمک زیادی برای کم کردن فشارها بر شهر و مرز مهران خواهد کرد.
وی تصریح کرد: لغو روادید به معنای به همراه نداشتن گذرنامه و مدارک قانونی نیست و زائران باید هنگام مراجعه به پایانه‌های مرزی حتماً مدارک قانونی و معتبر به همراه داشته باشند تا بتوانند به سهولت از مرز عبور کنند.
دبیر اجرایی ستاد مرکزی اربعین خروج از کشور برای شرکت در آئین بزرگ اربعین را تنها منوط به ثبت نام در سامانه سماح دانست و یادآور شد: با توجه به مصوبه ستاد مبنی بر ضرورت ثبت نام زائران در سامانه سماح، مقرر شد مقدمات لازم از طریق درگاه های مختلف شامل دفاتر حج و زیارت، پلیس + ۱۰ و پیشخوان دولت فراهم شود.
مرادی با اشاره به برنامه ریزی های مراسم اربعین امسال اضافه کرد: تمام تلاش ما خدمات بیشتر و بهتر با برنامه منسجم و دقیق نسبت به سال‌های گذشته به زائران اربعین است.
انتهای پیام
captcha