اعلام دستور پنجمین جلسه هیئت رسیدگی به امور مؤسسات قرآن وزارت ارشاد
کد خبر: 3829494
تاریخ انتشار : ۰۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۶

اعلام دستور پنجمین جلسه هیئت رسیدگی به امور مؤسسات قرآن وزارت ارشاد

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ــ دستور کار پنجمین جلسه هیئت رسیدگی به امور مؤسسات فرهنگی قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام شد.

اعلام دستور پنجمین جلسه هیئت رسیدگی به امور مؤسسات قرآن وزارت ارشادبه گزارش ایکنا؛ پنجمین جلسه هیئت رسیدگی به امور مؤسسات فرهنگی قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی سه‌شنبه، هشتم مردادماه با حضور اعضا در دفتر این معاونت تشکیل می‌شود.

حمیدرضا شیخ‌ویسی، مسئول دبیرخانه هیئت رسیدگی به امور مؤسسات فرهنگی قرآن و عترت با اشاره به دستور جلسه آتی، ادامه داد: آئین‌نامه رسیدگی به شکایات و بررسی تخلفات مؤسسات قرآنی و پرونده‌‌های جدیدی که در انتظار صدور مجوز هستند در دستور کار جلسه آینده است. همچنین این آیین‌نامه‌ها پس از تأیید نهایی در پایگاه اینترنتی معاونت قرآن و عترت ارشاد بارگذاری می‌شود.

در این جلسه، حداقل صدور مجوز 15 پرونده جدید مورد بررسی قرار می‌گیرد. همچنین این جلسه هر دو هفته یکبار، سه‌شنبه‌‌ها تشکیل خواهد شد.

یادآور می‌شود، طی احکامی که 22 تیرماه سال جاری از سوی عبدالهادی فقهی‌زاده، معاون قرآن و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس هیئت رسیدگی به امور مؤسسات فرهنگی قرآن و عترت اعلام شد، حجج اسلام محمدعلی خسروی و سیدمصطفی حسینی، همچنین عباس سلیمی، محمدعلی خواجه‌پیری، مهدی محمدی و اصغر امیرنیا برای حضور در این هیئت معرفی شدند.
انتهای پیام

captcha