بیانیه گام دوم انقلاب راهکار رفع آسیب‌های اجتماعی را تبیین کرده است
کد خبر: 3829133
تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۴

بیانیه گام دوم انقلاب راهکار رفع آسیب‌های اجتماعی را تبیین کرده است

گروه اجتماعی ــ رئیس جمعیت بانوان فرهیخته استان کرمانشاه گفت: بیانیه گام دوم انقلاب راهکار رفع آسیب‌های اجتماعی را تبیین کرده است و در این راستا بانوان مسئولیتی سنگین برعهده دارند.

به گزارش ایکنا کرمانشاه، در نشست آموزشی تبیین بیانیه گام دوم انقلاب که توسط جمعیت بانوان فرهیخته استان کرمانشاه پیش از ظهر امروز، 31 تیرماه برگزار شد اولویت‌های این بیانیه تبیین شد و مورد بررسی قرار گرفت.

در ابتدای این نشست بتول محمدی، رئیس جمعیت بانوان فرهیخته استان کرمانشاه اظهار کرد: بیانیه گام دوم انقلاب راهکار رفع آسیب‌های اجتماعی را تبیین کرده است و در این راستا بانوان مسئولیتی سنگین برعهده دارند. اگر راهکار رفع آسیب‌های اجتماعی را دنبال کنیم بسیاری از آسیب‌ها حل خواهد شد.

رئیس جمعیت بانوان فرهیخته استان کرمانشاه تصریح کرد: تبیین گام دوم انقلاب برای رفع آسیب‌های اجتماعی در اولویت کار جمعیت بانوان فرهیخته قرار دارد.

محمدی گفت: آسیب‌ها را باید شناخت و به‌منظور رفع آن باید در مسیر حرکت جامعه به‌سوی سلامت گام برداشت. یکی از نکاتی که در راستای یاد شده باید در نظر داشت آموزش است به‌ویژه آموزش به افراد که در این راستا جمعیت بانوان فرهیخته استان کرمانشاه برنامه‌های آموزشی در نظر دارد؛ چرا که آموزش عاملی در پیشگیری از بروز آسیب‌ها در سطح جامعه است.

رئیس جمعیت بانوان فرهیخته استان کرمانشاه در پایان افزود: مسئله آسیب‌های اجتماعی و بررسی روند و ابعاد مختلف آن برنامه‌ای زمان‌بر است که با همکاری و تعامل در این راستا می‌توان عملکردی سازنده داشت.

انتهای پیام

captcha