المصطفی در تربیت نیروهای ارزشمند و انقلابی موفق عمل کرده است
کد خبر: 3828933
تاریخ انتشار : ۳۰ تير ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۸
دبیرهئیت امنای جامعةالمصطفی:

المصطفی در تربیت نیروهای ارزشمند و انقلابی موفق عمل کرده است

گروه حوزه‌های علمیه ــ عضو هیئت علمی و دبیر هیئت امنای جامعةالمصطفی گفت: جامعةالمصطفی مجموعه‌ای بالنده است، این‌که رئیس و معاونان این مجموعه از شخصیت‌ها و مدیران این نهاد انتخاب می‌شوند، نشان‌دهنده بالندگی جامعةالمصطفی در تربیت نیروهای ارزشمند و انقلابی است.

به گزارش ایکنا، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسین مهدوی‌مهر در آیین تکریم و معارفه معاونت پژوهشی المصطفی در سخنانی اظهار کرد: استفاده دستگاه‌‌ها و نهادهای مختلف نظام، به ویژه نهادهای زیرمجموعه دفتر مقام معظم رهبری از نیروهای جامعةالمصطفی، از دیگر محورهای بالندگی جامعةالمصطفی است.
استاد حوزه علمیه قم با اشاره به فعالیت‌های علمی و مدیریتی حجت‌الاسلام والمسلمین بی‌نیاز اظهار کرد: وی با هجرت به سوریه در بحبوحه‌ مبارزه با داعش، هیچ‌گاه سنگر خدمت را ترک نکرد و با ایستادگی مثال‌زدنی، آبرویی برای جمهوری اسلامی و حوزه‌های علمیه رقم زد.
دبیر هیئت امنای جامعةالمصطفی همچنین با تأکید بر این‌که حجت‌الاسلام و المسلمین عبادی در دوران مسئولیت خود در نمایندگی جامعة‌المصطفی در افغانستان، خدمات شایسته‌ای را رقم زد، افزود: وی با تمام وجود ثابت کرد که انسانی متخلق و مهاجر فی سبیل‌الله است.
مهدوی‌مهر، ضمن اشاره به حضور نیروهای تازه‌نفس در مناصب مدیریتی، تأکید کرد: خدا را شاکریم که چلچراغ المصطفی، همواره شاهد چراغ‌های نورانی برای هدایت بشریت است. خداوند متعال وجود مبارک این عزیزان را از هر گزندی حفظ کرده، سعادت در دنیا و آخرت را نصیب ایشان نماید.
در ادامه نیز حجت‌الاسلام والمسلمین بی‌نیاز، ضمن کسب حلالیت از همکاران مجموعه‌های مختلف معاونت پژوهش المصطفی، گفت: در دو سالی که در کسوت معاونت پژوهش جامعةالمصطفی مأموریت داشتم، با وجود سایه‌افکنی محدودیت‌های بودجه‌ای و اوضاع اقتصادی، به لطف الهی و عنایت اهل‌بیت(ع) و همت، تلاش و اخلاص دوستان، شاهد توفیقات روزافزونی بودیم.
معاون سابق پژوهشی جامعةالمصطفی، ضمن خیر مقدم به حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی در کسوت معاونت جدید پژوهشی جامعة‌المصطفی، اظهار کرد: خدا را شاکریم که با حضور وی، شاهد درخشش بیشتر المصطفی در فعالیت‌های محوله خواهیم بود.
همچنین حجت‌الاسلام والمسلمین مجید عبادی در بخش پایانی این مراسم، با بیان اینکه امیدواریم بتوانیم با اخلاص دوستان و همکاران، شاهد برکات فراوان الهی باشیم، گفت: همه در قبال توانایی‌های اعطایی خداوند متعال، مسئولیت داریم.
معاون جدید پژوهش جامعةالمصطفی افزود: نوع نگاه به کار در فرایند انجام مأموریت‌ها بسیار مؤثر است، بطوری که تأثیرات فراوانی در پویایی فعالیت‌ها به دنبال خواهد داشت.
عبادی بیان کرد: امیدواریم دست در دست هم، حداکثر استفاده را از توان و ظرفیت این مجموعه داشته باشیم.
انتهای پیام

captcha