برگزاری ۱۰۰ کلاس آموزش قرآن و معارف ویژه مددجویان همدانی
کد خبر: 3828908
تاریخ انتشار : ۰۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۳

برگزاری ۱۰۰ کلاس آموزش قرآن و معارف ویژه مددجویان همدانی

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مدیر امور فرهنگی کمیته امداد همدان با اشاره به اینکه دوره‌های احکام و معارف، قرآن و مشاوره‌های رفتاری برای مددجویان برگزار می‌شود، گفت: این دوره‌ها در قالب ۱۰۰ کلاس آموزشی بوده است.

برگزاری 100 کلاس آموزشی قرآن و معارف ویژه مددجویانبه گزارش ایکنا از همدان، به نقل از روابط عمومی کمیته امداد، مهدی جعفری، مدیر امور فرهنگی کمیته امداد همدان بابیان اینکه دوره‌های آموزش خانواده برای زنان سرپرست خانوار، دختران و پسران بازمانده از تحصیل، دانش آموزان، دانشجویان و زوج‌های جوان تحت حمایت برگزار می‌شود، گفت: در سه‌ماهه سال جاری 3 هزار و 800 نفر از این دوره‌ها بهره‌مند شده‌اند.

جعفری با بیان اینکه کمک به زوج‌های جوان، تلاش برای موفقیت تحصیلی دانش آموزان و دانشجویان و ارتقا سطح فکری و فرهنگی خانواده‌های تحت حمایت از مهم‌ترین اهداف کمیته امداد در بخش فرهنگی است، ادامه داد: 10 میلیون تومان در این زمینه هزینه پرداخت‌ شده است.

وی با اشاره به اهمیت آموزش در توانمندسازی مددجویان تحت حمایت، گفت: توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت نیاز به افزایش فنون و ارتقای مهارت‌های فنی و علمی دارد که در برنامه آموزش خانواده به آن توجه شده است.

مدیر امور فرهنگی کمیته امداد همدان با اشاره به اینکه دوره‌های احکام و معارف، قرآن و مشاوره‌های رفتاری برای مددجویان برگزار می‌شود، گفت: این دوره‌ها در قالب 100 کلاس آموزشی بوده است.

جعفری همچنین بیان کرد: 600 میلیون تومان اعتبار برای برگزاری دوره‌های آموزش خانواده در سال 98 اختصاص‌یافته است.

وی به برگزاری اردوهای درون استانی برگزارشده در سال جاری اشاره کرد و گفت: این دوره‌ها از ابتدای سال برای هزار نفر در چهار دوره با هزینه 40 میلیون تومان برگزارشده است.

مدیر امور فرهنگی کمیته امداد همدان در پایان گفت: در اردوهای درون استانی خدمات مشاوره‌ای در زمینه‌های رفتاری و اعتقادی، کلاس‌های ورزشی، دوره‌های آموزشی و احکام برگزار می‌شود.
انتهای پیام

 

captcha