مدیریت علمی و کارشناسی؛ سیاست کاری مدیرکل جدید ارشاد همدان
کد خبر: 3828192
تاریخ انتشار : ۲۷ تير ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۵

مدیریت علمی و کارشناسی؛ سیاست کاری مدیرکل جدید ارشاد همدان

گروه فرهنگی - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان گفت: مدیریت علمی و کارشناس‌محور بودن سیاست کاری ما در اداره فرهنگ و ارشاد خواهد بود و در این مسیر بابرنامه پیش رفته و از توان کارشناسی همکاران بیشتر بهره‌مند خواهیم شد.

مدیریت علمی و کارشناس‌محور بودن سیاست کاری مدیرکل جدید ارشاد همدانبه گزارش ایکنا از همدان، احمدرضا احسانی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان، امروز ۲۷ تیرماه در آئین معارفه خود گفت: برای گام برداشتن در مسیر توسعه، باید در زمینه طرز تفکرها کار کرد بنابراین با کاهش تصدی‌گری و واگذاری امور به بخش خصوصی می‌توان موفق عمل کرد.

احسانی با بیان اینکه فرهنگ دایره وسیعی است و اگر بخواهیم توسعه را در یک جامعه آغاز کنیم حتما باید از بخش فرهنگ شروع کنیم، اظهار کرد: توسعه همه جانبه توسعه‌ای است که عرصه‌های اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی و... را در برگیرد اما فرهنگ، مقدمه همه مقوله هاست.

وی اضافه کرد: نگرش‌ها، باورها، اندیشه‌ها و طرز فکر ما باید فرهنگی باشد چراکه هویت انسانی و هویت یک جامعه و کشور به مسائل فرهنگی وابسته است. حوزه فرهنگ بسیار گسترده است و باید همه برای رشد آن کمک کنند.

احسانی به برنامه‌های خود در طول مدیریت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان اشاره کرد و ادامه داد: مدیریت علمی و کارشناس‌محور بودن سیاست کاری ما در اداره فرهنگ و ارشاد خواهد بود و در این مسیر بابرنامه پیش رفته و از توان کارشناسی همکاران بیشتر بهره‌مند خواهیم شد.

وی با اشاره به اینکه سیاسی‌کاری در حوزه فرهنگ را جفا می‌دانم چراکه فرهنگ نیازمند آرامش و تعامل است، ادامه داد: چتر حوزه فرهنگ در زمان مدیریت من گسترده خواهد بود به طوریکه فارغ از هرگونه طرز تفکر و گرایشات همه مورد حمایت مدیریت ارشاد قرار می‌گیرند.

وی همچنین با بیان اینکه در این مسیر شایسته‌سالاری و شایسته‌گزینی همواره مدنظر خواهد بود، ادامه داد: اخلاق‌محوری در ارتباطات اداری بسیار مورد توجه من بوده و کسی حق دخالت در حریم شخصی افراد را ندارد.

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان نیز در آئین تکریم خود اظهار کرد: حوزه اقتصاد، اجتماعی، سیاست و... زیرمجموعه فرهنگ است.

علی مرادی نور با تاکید بر اینکه فرهنگ، تجلی تمدن یک ملت است، تصریح کرد: فرهنگ، مانند نفس کشیدن است که همه به آن نیاز دارند.

وی با بیان اینکه ما خادمان همه ملت هستیم، خاطرنشان کرد: نگاه ما در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، توسعه فرهنگ عمومی جامعه است.

وی با تاکید بر اینکه در حوزه عمرانی تمام اعتبارات جذب شد، ادامه داد: در این مدت که سرپرستی اداره کل ارشاد همدان را داشتم، درحوزه فرهنگ و هنر بدون دغدغه و حاشیه تمام فعالیت‌ها انجام شد وهرکسی که برای اجرای کنسرت مراجعه می‌کرد مجوز ارائه و تمام جشنواره‌ها و نمایش‌ها در آرامش کامل اجرا شد.

یادآور می‌شود؛ احمدرضا احسانی با حکم وزیر ارشاد و توافق استاندار همدان به سمت مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان منصوب شد و از زحمات علی مرادی نور سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان قدردانی بعمل آمد.

انتهای پیام

captcha