درخشش دانش‌آموزان یزدی در مسابقات «قرآن، عترت و نماز»
کد خبر: 3828010
تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۵

درخشش دانش‌آموزان یزدی در مسابقات «قرآن، عترت و نماز»

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ دانش‌آموزان استان یزد در مسابقات «قرآن، عترت و نماز» کشور خوش درخشیدند و ۷ نفر از آنان حائز رتبه کشوری شدند.

دانش‌آموزان یزدی در مسابقات «قرآن، عترت و نماز» کشور خوش درخشیدندبه گزارش ایکنا از یزد، دانش‌آموزان استان یزد موفق به کسب ۷ رتبه کشوری در رشته‌های پژوهشی مسابقات قرآن، عترت و نماز که در زنجان برگزار شد، در بخش پسران شدند.

دانش‌آموزان محمد مهدی‌نژاد در رشته احکام و سیدمحمدحسین مرتضوی‌نژاد در رشته انشای نماز حائز رتبه دوم و محمدحسین سنجری‌پور در رشته صحیفه سجادیه،علی دهقان در رشته نهج‌البلاغه، میثاق شکاری در رشته انشای نماز موفق به کسب رتبه چهارم و محمدحامد ارثی در رشته تفسیر قرآن کریم و سیدمحسن میرجلیلی در رشته احکام حایز رتبه پنجم شدند.

همچنین 6 نفر از فرهنگیان استان در مسابقات کشوری قرآن، عترت و نماز فرهنگیان سراسر کشور که در مشهد مقدس برگزار شد، شرکت و در رشته‌های قرائت و حفظ قرآن کریم، نهج البلاغه و روش تدریس احکام به رقابت پرداختند.

در پایان این دوره از مسابقات زهرا دهقانی‌زاده بغدادآبادی در رشته حفظ كل قرآن کریم مقام سوم كشور و سمانه حسن‌آبادی در رشته روش تدريس احكام رتبه چهارم كشور را كسب کردند.

انتهای پیام

captcha