طرح «هر مسجد یک جهیزیه» در یزد اجرا می‌شود
کد خبر: 3828001
تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۸

طرح «هر مسجد یک جهیزیه» در یزد اجرا می‌شود

گروه اجتماعی ــ معاون فرهنگی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: ۱۳ سری جهیزیه با محوریت مساجد استان و در قالب طرح «هر مسجد یک جهیزیه» به زوج‌های نیازمند استان اهدا می‌شود.

13 سری جهیزیه به زوج های نیازمند استان یزد اهدا می شودبه گزارش ایکنا از یزد، حجت‌الاسلام علی کارگر، معاون فرهنگی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان یزد 26 تیرماه در نشست برنامه‌ریزی اهدای جهیزیه به زوج‌های نیازمند استان اظهار کرد: 13 سری جهیزیه با محوریت مساجد استان و در قالب طرح «هر مسجد یک جهیزیه» به زوج‌های نیازمند استان اهدا می‌شود.

وی افزود: این طرح با محوریت ائمه جماعات و مساجد توسط سازمان تبلیغات اسلامی کشور با همکاری بنیاد برکت در سطح کشور در حال اجراست.

کارگر افزود: در مرحله اول طرح هر مسجد یک جهیزیه با محوریت مناطق محروم و روستاهای استان اجرا و پس از شناسایی زوج‌های نیازمند هماهنگی‌های لازم جهت اهدا جهیزیه صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه در این طرح مبلغی توسط زوجین پرداخت شده است افزود: در مجموع 12 قلم کالا به ارزش بالغ بر 12 میلیون تومان به زوج‌های نیازمند اهدا می‌شود.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد بیان کرد: با هماهنگی‌های صورت گرفته با سازمان مرکز مراسم اهدای این تعداد جهیزیه در اوایل مرداد ماه در استان با حضور مسئولان و زوج‌های جوان برگزار می‌شود.

وی بر لزوم بهره‌گیری از ظرفیت‌های خیری در حوزه ازدواج تأکید کرد و گفت: باید دستگاه‌های مرتبط نیز دراین حوزه تسهیل‌گری لازم را انجام دهند.

انتهای پیام

captcha