سرپرست جدید بنیاد شهید گچساران منصوب شد
کد خبر: 3827906
تاریخ انتشار : ۲۷ تير ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۱

سرپرست جدید بنیاد شهید گچساران منصوب شد

گروه فرهنگی ـ طی حکمی از سوی مدیرکل بنیاد کهگیلویه و بویراحمد گشتاسب خلیلی‌پور به عنوان سرپرست جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران گچساران منصوب شد.

سرپرست جدید بنیاد شهید گچساران منصوب شد

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید کهگیلویه و بویراحمد، احمد بهرامی، معاون فرهنگی بنیادشهید و امور ایثارگران کهگیلویه وبویراحمد روز گذشته، 26 تیرماه با اشاره به نقش مؤثر خانواده‌های معظم شهیدان در تداوم انقلاب اسلامی ایران، گفت: عزت، اقتدار و امنیت کشور مرهون جان‌فشانی شهدا و ایثار خانواده‌های آنهاست و در شرایط حساس کنونی نیز کشور همچون گذشته نیازمند حمایت‌های ایثارگران است.
وی افزود: اگر باور داشته باشیم سازمان یک موجود زنده است به این دلیل که اجزای آن را انسان‌ها تشکیل می‌دهند، باید بپذیریم جابجایی، بهبود و تغییر در یک سازمان نشانه حیات و پویایی آن سازمان است.
معاون فرهنگی بنیادشهید و امور ایثارگران کهگیلویه وبویراحمد اضافه کرد: مدیر خوب باید آرامش زندگی مردم را تأمین و تضمین و عدالت را رعایت کند. جابجایی‌های مدیریتی آزمون مهمی هستند و مدیریت عرصه و میدانی برای امتحان و آزمون است و بعضی از ظرفیت‌های افراد تنها در عرصه مدیریت بروز و ظهور پیدا می‌کند و جابجایی‌های مدیریتی عنصری فعال‌کننده برای این ظرفیت‌هاست.
بهرامی ضمن تقدیر از خصوصیات اخلاقی، تعهد، اخلاص و تلاش بی وقفه سیروس باوی رئیس سابق بنیاد شهید و امور ایثارگران، تصریح کرد: بدون شک ایشان با بهره‌مندی از سرمایه اجتماعی و اعتماد و رضایت جامعه ایثارگری خدمت کردند و تبریک ما به جناب آقای خلیلی پور به خاطر توفیق مسئولیت، اعتماد و اطمینان و رضایت جامعه ایثارگری است.
وی خطاب به کارکنان بنیاد گچساران و جامعه ایثارگران این شهرستان، بیان کرد: تحمل این بار سنگین با همکاری شما و همیاری و همدلی امکان‌پذیر می‌شود و کمک، همت، اعتماد و مردانگی شما قشر عزیز جامعه می‌تواند این مسیر را برای برادر بزرگوارمان هموار کند.
انتهای پیام

captcha