دارالقرآن حکیمیه؛ میزبان بانوان تهرانی برای مشاهده رقابت‌های قرآنی
کد خبر: 3827772
تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۷
طی امروز و فردا/

دارالقرآن حکیمیه؛ میزبان بانوان تهرانی برای مشاهده رقابت‌های قرآنی

گروه مسابقات ــ چهل و دومین دوره مسابقات قرآن استان تهران از امروز در دارالقرآن حکیمیه آغاز شده و تا پایان تیرماه در دو بخش بانوان و آقایان ادامه خواهد یافت.

آخر هفته‌ای تماماً قرآنی برای بانوان

به گزارش ایکنا؛ مرحله استانی چهل و دومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم از صبح امروز 26 تیرماه در تهران آغاز شده است و تا پایان تیرماه ادامه دارد.
بر همین اساس دو روز ابتدایی این مسابقات یعنی روزهای 26 و 27 تیرماه به بخش بانوان اختصاص یافته است.
در روز نخست این مسابقات، در نوبت صبح و بعد از برگزاری مراسم افتتاحیه، رقابت‌ها در رشته حفظ پنج جزء و حفظ 10 جزء قرآن انجام شد، همچنین در نوبت بعد از ظهر نیز رقابت‌های رشته‌ حفظ 20 جزء قرآن برگزار می‌شود تا در روز اول، پرونده این سه رشته در بخش بانوان بسته شود.
بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته، رقابت در رشته‌‌های حفظ کل قرآن و دعاخوانی نیز در نوبت صبح روز 27 تیرماه و رقابت‌ در دو رشته قرائت ترتیل و قرائت تحقیق نیز بعد از ظهر همان روز برپا می‌شود تا پرونده بخش بانوان این مسابقات طی دو روز بسته و چهره راه‌یافتگان به مرحله کشوری مشخص شود.
بخش آقایان این دوره از مسابقات نیز از روز شنبه، 29 تیر آغاز می‌شود و تا روز دوشنبه، 31 این ماه ادامه خواهد داشت. در این دوره از مسابقات 313 شرکت‌کننده از کل استان تهران حضور دارند. این افراد برگزیدگان مرحله شهرستانی هستند.

انتهای پیام 

captcha