مردم با استقبال پرشور از رئیس جمهوربرای نظام آبروداری کردند
کد خبر: 3827744
تاریخ انتشار : ۲۵ تير ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۷

مردم با استقبال پرشور از رئیس جمهوربرای نظام آبروداری کردند

گروه سیاسی - استاندار خراسان‌شمالی با اشاره به حضور مردم برای استقبال از رئیس جمهوری از مردم قدردانی کرد و افزود: مردم برای نظام آبروداری کردند.

مردم با استقبال پرشور از رئیس جمهوربرای نظام آبروداری کردند

به گزارش ایکنا از خراسان‌شمالی، محمد علی شجاعی، استاندار خراسان‌شمالی امروز ۲۵ تیرماه در نشست تقدیر از خبرنگاران سفر رئیس جمهور اظهارکرد: در این سفر همه، همراهی کردند و پای کار بودند.
وی افزود: باید تلاش کنیم این آمد و شدها برای مردم استان خروجی مورد انتظار را داشته باشد و اگر قرار است اتفاق خوب برای توسعه استان بیفتد باید در این آمد و شدها محقق شود و اگر نه نمی‌توان برای رونق استان جهشی ایجاد کرد.
وی ادامه داد: در سفر رییس جمهور به استان دو هزار و ۲۱۵ میلیارد ریال اعتبار برای اجرای پروژه در چهار بخش در استان مصوب شد.
شجاعی عنوان کرد: با وجود این اعتبارات ضرورت دارد مردم خود در جهت ایجاد اشتغال و توسعه در بخش‌هایی همچون کشت و صنعت اقدام کنند.
وی در ادامه به جمع آوری ۴۰ هزار نامه در سفر رئیس جمهور به استان اشاره کرد، افزود: این تعداد نامه توسط ۴۰۰ نفر ساماندهی می‌شوند.
استاندار خراسان‌شمالی بیان کرد: سفر رئیس جمهور در حقیقت سفر نظام و حاکمیت بود که مردم با استقبال باشکوه خود نشان دادند همواره از نظام حمایت می‌کنند.
وی خاطرنشان کرد: قرار است در سفر وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به استان، سه هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای این حوزه به خراسان‌شمالی تخصیص داده شود.
شجاعی گفت: همچنین پیگیری‌هایی به منظور اجرای مصوبات سفر رئیس مجلس شورای اسلامی به خراسان‌شمالی در تهران در حال انجام است.
وی با اشاره به تشیکل ستادهای توسعه در شهرستان‌های خراسان‌شمالی، تصریح کرد: در سفر رییس جمهور به استان، صندوق توسعه ملی پذیرفت تا هر طرحی از خراسان‌شمالی را با توجیه اقتصادی، تامین اعتبار کند.
وی یادآورشد: در این سفر همه پای کار بودند و مردم خراسان‌شمالی به نمایندگی ملت، وحدت و یکپارچگی و همراه بودن با نظام و انقلاب را به خوبی نشان دادند.
وی ادامه داد: سفر کاروان دولت به استان، نه سفر دولت بلکه سفر حاکمیت است و این حضور نه حمایت از دولت بلکه حمایت از نظام اسلامی بود و به نوعی مردم برای نظام آبروداری کردند.
شجاعی اظهار کرد: با توجه به اینکه خراسان‌شمالی با ضعف سرمایه گذاری های بخش خصوصی مواجه است در دور دوم سفر ریاست جمهوری، مسئولان خراسان شمالی با تلاش های بسیار موفق شدند که نظر شرکت‌های بخش خصوصی و دولتی همچنین بانک‌ها را برای انجام سرمایه گذاری در این استان جلب و موافقت‌ها را اخذ کنند.

انتهای پیام

captcha