استقبال مردم از رئیس جمهور نشانگر وحدت ملی است
کد خبر: 3827521
تاریخ انتشار : ۲۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۱

استقبال مردم از رئیس جمهور نشانگر وحدت ملی است

گروه سیاسی ــ معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان‌شمالی گفت: ۲۳ تیرماه، «شیروان» تجلی وحدت ملی ملت ایران بود، و مراسم پرشور استقبال از رئیس جمهور، این پیام را داشت که مردم و مسئولان این استان همه ید واحده هستند.

استقبال پرشور مردم از رئیس جمهور نشانگر وحدت ملی است

به گزارش ایکنا از خراسان‌شمالی، ولی‌الله حیاتی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری امروز، ۲۴ تیرماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به گرمای هوا و نبود شرایط لازم، اما استقبال پرشور مردم از هیئت دولت و کاروان تدبیر و امید، نشانگر این بود که همه قدردان نظام اسلامی و خادمان خود هستند.

وی با بیان اینکه ۲۳ تیرماه، «شیروان» تجلی وحدت ملی ملت ایران بود، افزود: در مراسم استقبال از رئیس جمهور، این پیام که مردم و مسئولان این استان همه ید واحده هستند به جهانیان و دشمنان مخابره شد.

حیاتی با ذکر اینکه نقش رسانه‌ها در این سفر بی‌بدیل و ارزشمند بود، گفت: در این موقعیت زمانی رسانه‌ها به خوبی مردم را از نحوه سفر و تصمیم‌گیری‌ها مطلع کرده‌اند.

وی بیان کرد: به رغم تنگناهای مالی که در کشور وجود دارد اما ۲۰ هزار میلیارد تومان تفاهم‌نامه با هلدینگ‌های بخش خصوصی منعقد شد، بنابراین اطلاع‌رسانی‌ها فقط مربوط به قبل سفر نیست، باید پس از سفر هم با اطلاع‌رسانی‌های مناسب از مصوبات شیرینی سفر در کام مردم باقی بماند.

حیاتی با اشاره به نظم و ترتیب موجود در سفر هیئت دولت به استان که نشانگر همنوایی و وفاق ملی بین مسئولان است، عنوان کرد: در این سفر همه مسئولان و استاندار به‌دنبال رفع نداشته‌های استان و اخذ امتیازهای لازم از این سفر بودند.

وی با بیان اینکه این سفر با برنامه‌ریزی و اقدامات ارزشمند نوید‌بخش توسعه خراسان‌شمالی است، گفت: خوشبختانه در این سفر همصدایی، یکپارچگی رسانه‌ها از همه طیف و جناح‌های سیاسی ارزشمند است که باید آن را حفظ کنیم که این مهم به رغم اختلاف‌سلیقه‌ها مرهون رهنمودهای استاندار است.

وی با اشاره به اینکه در سفر هیئت دولت به استان حدود ۴۰ هزار نامه از سوی مردم جمع‌‌آوری شد، بیان کرد: این نامه‌ها دسته‌بندی شده و در اسرع وقت پاسخ داده خواهد شد.

حیاتی با اشاره به اینکه در استان همه احزاب و طیف‌های سیاسی بیانیه دادند، یادآور شد: وحدت و هم‌افزایی بین مدیران، مسئولان و اصحاب رسانه تنها راه توسعه خراسان‌شمالی است.

انتهای پیام

captcha