تنها راه وصول منابع مالی در نفت خلاصه نمی‌شود
کد خبر: 3824428
تاریخ انتشار : ۱۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۹

تنها راه وصول منابع مالی در نفت خلاصه نمی‌شود

گروه سیاسی ــ معاون سیاسی نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بابیان اینکه تنها راه وصول منابع مالی در نفت خلاصه نمی‌شود، گفت: اگر پترو پالایشگاه راه‌اندازی و از خام فروشی جلوگیری شود بیش از صد هزار شرکت در دنیا خریدار محصولات آنان هستند.

تنها راه وصول منابع مالی در نفت خلاصه نمی‌شودبه گزارش ایکنا از هرمزگان، احمد بنافی، معاون سیاسی نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، امروز پنج‌شنبه ۱۳ تیرماه در نشست سیاسی ناحیه جاسک که باهدف بالا بردن توان تحلیل و بینش سیاسی کارکنان برگزار شد، اظهار کرد: داشتن بصیرت در همه زمان‌ها برای تشخیص راه درست از نادرست کمک می‌کند.
وی با اشاره به بدعهدی آمریکا در برجام و خروج از این معاهده، افزود:مطرح کردن گزینه نظامی از سوی آمریکا فقط برای باورپذیر کردن جنگ و کشاندن دوباره ایران به‌پای میز مذاکره است.
معاون سیاسی نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی فشار‌های اقتصادی وارده بر جامعه ایران را در مقطع کنونی در بالاترین سطح خود دانست و ابراز کرد: همان‌طور که خود دشمنان معتقدند با گذر ایران این سطح از فشار‌ها دیگر جمهوری اسلامی ایران در برابر این تهدیدات واکسینه خواهد شد، زیرا تهدید و فشار فقط تا حدی جواب می‌دهد و دیگر از آن به بعد مانند یک فواره آب برگشت خواهد کرد و پس‌ازآن ما در برابر تهدیدات مصون خواهیم شد.
بنافی اظهار کرد: تمام مشکلات کشور در فشار‌های اقتصادی دشمن خلاصه نمی‌شود و بخش زیادی از آن به عدم به‌کارگیری مدیران انقلابی و دولتمردان انقلابی در بخش‌های مختلف دانست که با سوء مدیریت خود در آشفتگی کنونی بازار نقش ایفا می‌کنند.
این مقام مسئول بابیان اینکه کشور راه‌های تأمین مالی خود را پیداکرده است، گفت: می‌توانیم با گسترش محصولات میان دستی و پایین‌دستی از اقتصاد نفتی رهایی یابیم.
معاون سیاسی نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پایان بابیان اینکه تنها راه وصول منابع مالی در نفت خلاصه نمی‌شود گفت: اگر پترو پالایشگاه راه‌اندازی و از خام فروشی جلوگیری شود بیش از صد هزار شرکت در دنیا خریدار محصولات آنان هستند.
انتهای پیام

captcha