راه‌اندازی انجمن هنرهای تجسمی کانون پرورش فکری در سمنان
کد خبر: 3823193
تاریخ انتشار : ۰۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۳

راه‌اندازی انجمن هنرهای تجسمی کانون پرورش فکری در سمنان

گروه اجتماعی ــ مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان از راه‌اندازی کانون تجسمی اعضای این کانون برای نخستین بار خبر داد و گفت: ۶۰ نوجوان در مرحله اول عضو این کانون شده‌اند.

راه اندازی انجمن هنرهای تجسمی کانون پرورش فکری در سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، نبی‌الله خدابخشی، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان، امروز، 9 تیر در مراسم گشایش نمایشگاه به رنگ فیروزه‌ای در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سمنان از راه‌اندازی انجمن هنرهای تجسمی در این کانون خبر داد و گفت: این انجمن برای نخستین‌ بار ایجاد شده که در بدو گشایش با ۶۰ عضو نوجوان و ۱۰ مربی کارگاه هنری کار خود را آغاز کرده و در واقع شناسایی استعدادهای هنری و فراهم‌سازی زمینه پرورش آن‌ها را دنبال می‌کند.
وی ادامه داد: آشنایی بهتر و عمیق‌تر کودکان و نوجوانان با هنر و تقویت حس زیبایی‌شناسی در زمره اهداف تأسیس این کانون هستند که با استقبال خوب نوجوانان نیز مواجه شده است.
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همچنین استان سمنان با بیان اینکه انجمن هنرهای تجسمی کانون سعی دارد تا حس زیبایی‌شناسی و خلاقیت را در نوجوانان برانگیخته کند، گفت: هدایت استعدادهای فراوان موجود در استان یک راهبرد اساسی از سوی کانون است.
خدابخشی‌ در خصوص نمایشگاه به رنگ فیروزه‌ای گفت: این نمایشگاه همزمان با نخستین انجمن هنرهای تجسمی اعضای کانون سمنان در شهمیرزاد گشایش یافته و مجموعه ۳۰ اثر از هنرمندان استان سمنان مریم جوادیان و الهام شهاب‌الملک فرد بوده که در تکنیک رنگ روغن، خودکار و مدادرنگی کار شده است.
به گفته وی نگاه هنرمندانه به طبیعت اطراف و آشنایی بیشتر مخاطبان با شیوه‌های مختلف نقاشی دو محور اصلی این نمایشگاه است، تأکید کرد: تبادل مهارت‌های هنری و کسب تجربه، ایجاد انگیزه، شناسایی استعدادهای هنری از دیگر محورهای نمایشگاه به رنگ فیروزه‌ای است.
انتهای پیام

captcha