توسعه طرح ملی حفظ قرآن کریم نیازمند تخصیص اعتبار است
کد خبر: 3821065
تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۱
صادقی:

توسعه طرح ملی حفظ قرآن کریم نیازمند تخصیص اعتبار است

گروه فعالیت های قرانی - رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه ایلام گفت: توسعه اجرای طرح ملی حفظ قرآن کریم در استان ایلام نیازمند اختصاص و تزریق اعتبارهای بموقع است.

توسعه طرح ملی حفظ قرآن کریم نیازمند تخصیص اعتبار است
به گزارش ایکنا از ایلام، مهدی صادقی، رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه ایلام امروز در حاشیه برگزاری مسابقات قرآن کریم اظهار کرد: اجرای طرح حفظ قرآن کریم با مشارکت آموزش و پرورش، ارشاد اسلامی و سازمان تبلیغات در سالهای اخیر آغاز که در قالب آ. شمار حافظان قرآن کریم استان ایلام افزایش یافته است.
وی ادامه داد: اگر چه این طرح ملی در سطح کشور آغاز شده ولی یکی از مهمترین مشکلات آن نبود اعتبار کافی و عدم تخصیص ردیف اعتباری مشخص برای اجرای این طرح است.
صادقی بیان کرد: در صورت تصویب بودجه سالانه ویژه این طرح برای حمایت از برگزاری کلاس‌های حفظ قرآن کریم طی چند سال آینده شاهد تحول بزرگی در عرصه حفظ قرآن و به دنبال آن سبک زندگی قرآنی در جامعه خواهیم بود.
وی با اشاره به برگزاری مسابقات قرآن گفت: این مرحله شامل رقابت فعالان قرآنی شهرستان‌های مختلف استان بوده که در مجموع ۳۵۰ نفر برادر و خواهر بالای ۱۸ سال در رشته های حفظ ۵، ۱۰، ۲۰ جزء، حفظ کل، قرائت تحقیق و ترتیل، اذان، همخوانی و دعاخوانی رقابت می‌کنند.
رییس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه ایلام با ذکر اینکه بیشترین تعداد شرکت کننده این طرح در رشته حفظ قرآن کریم است افزود: شمار این افراد نسبت به دوره قبل افزایش یافته است.
وی یادآورد شد: برگزیدگان این دوره به مرحله استانی مسابقات که اواخر تیرماه در مرکز استان ایلام برگزار می‌شود راه خواهند یافت.
انتهای پیام
captcha