فریب لبخند دشمن را نخوریم
کد خبر: 3817500
تاریخ انتشار : ۱۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۳

فریب لبخند دشمن را نخوریم

گروه سیاست و اقتصاد ــ امام جمعه ایلام با تأکید بر اینکه نباید فریب لبخند ظاهری دشمنان را خورد، افزود: نباید گذاشت که تجربه‌های تلخ گذشته تکرار شود.

نباید فریب لبخند دشمنان را خورد
به گزارش ایکنا از ایلام، حجت‌الاسلام‌والمسلمین الله‌نور کریمی‌تبار، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه ایلام در خطبه‌های این هفته نماز جمعه ایلام، اظهار کرد: اقتدار جمهوری اسلامی در منطقه و شکل‌گیری مقاومت در غرب آسیا موضوع بسیار مهمی بود که مقام معظم رهبری در دیدار بت سفیران کشورهای اسلامی در عید سعید فطر به آن اشاره کردند.
وی با اشاره به تأکیدات معظم له بر امت اسلامی، تصریح کرد: فرهنگ اسلامی مرز برنمی‌تابد هرچند کشورهای مختلفی در آن باشند.
نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه ایلام با اشاره به نتیجه‌بخش بودن استقامت در برابر استکبار جهانی، بیان کرد: هر جا که مقاومت کرده‌ایم ثمرات آن را دیده‌ایم و امروز نیز به برکت دکترین مقاومت آمریکا حاضر شده بدن هیچ پیش شرطی پای میز مذاکره بیاید.
امام جمعه ایلام با تأکید بر اینکه نباید فریب لبخند ظاهری دشمنان را خورد بیان کرد: نباید گذاشت که تجربه‌های تلخ گذشته تکرار شود.
کریمی‌تبار با اشاره به هفته صنایع دستی گفت: صنایع دستی در شرایط موجود برای ایجاد اشتغال بسیار کارساز است و مصلای امام خمینی شهر ایلام می‌تواند در مناسبت‌های خاص به عنوان نمایشگاه در اختیار فعالان این عرصه قرار گیرد.
وی با اشاره به هفته محیط زیست بر ضرورت مراقبت از این مواهب الهی تاکید کرد.
انتهای پیام
captcha