شکوه نماز جمعه از برکت خون شهدای محراب است
کد خبر: 3755121
تاریخ انتشار : ۲۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۲

شکوه نماز جمعه از برکت خون شهدای محراب است

گروه اجتماعی ـ نماینده ولی‌فقیه در لرستان با اشاره به سالروز شهادت آیت‌الله اشرفی اصفهانی که به‌عنوان پنجمین شهید محراب جان خود را فدای آرمان‌های انقلاب اسلامی کرد، گفت شکوه نماز جمعه از برکت خون شهدای محراب است.

شکوه نماز جمعه از برکت خون شهدای محراب است

 

به گزارش ایکنا از لرستان، آیت‌الله سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی‌فقیه در لرستان در خطبه‌های این هفته نماز جمعه خرم‌آباد که در مصلی الغدیر این شهر برگزار شد، با بیان این‌که ملت ایران اسلامی مظهر مقاومت در برابر آمریکا است، اظهارکرد: باید موانع پیشرفت را بشناسیم چراکه اینک‌ه امروز دشمن با تمام وجود مانع پیشرفت ماست را باید بپذیریم، برای ما درس است.

صغیر سه ساله امام حسین(ع)؛ سند ماندگار مظلومیت اهل‌بیت(ع)

وی عربستان را مظهر سازش با آمریکا دانست و با ذکر این مطلب که در مقابل ملت ایران اسلامی مظهر مقاومت در برابر آمریکا است، ادامه داد: آغاز ماه صفر مصادف با ایام شهادت حضرت رقیه است، این در حالی است که شهادت حضرت رقیه سند ماندگار مظلومیت اهل‌بیت(ع) است.
نماینده ولی‌فقیه در لرستان با بیان اینک‌ه حضرت رقیه دختری بود که با تحمل سختی‌ها و صحنه‌های سخت در کودکی رسالت خود را انجام داد، تصریح کرد: شهادت این دختر سه ساله تاثیری بر مردم شام گذاشت که مردم شام دچار تغییر و تحول شدند.
امام جمعه خرم‌آباد با ذکر این مطلب که لایحه ننگین کاپیتولاسیون یکی از لوایحی بود که در زمان طاغوت تصویب شد، اظهارکرد: این لایحه زمینه سلطه بیگانگان بر کشور را فراهم کرد، این در حالی است که امام راحل از لایحه کاپیتولاسیون به عنوان سند بردگی یاد کرده است.

نمایندگان مجلس در تصویب طرح‌ها، قاعده نفی‌سبیل را مد نظر قرار دهند

این مفسر قرآن کریم با ذکر این هر نوع قرارداد بین‌المللی که توسط استکبار جهانی است قطعا منافع ملت‌ها در آن دیده نشده است، ادامه داد: امروز هم ممکن است لوایحی به مجلس برده شود، باید نمایندگان مجلس حواسشان جمع باشد و منافع ملی و قواعد دینی از جمله قاعده نفی‌سبیل را مد نظر قرار دهند بدین معنا که هر قانونی که باعث سلطه بیگانگان بر کشور شود نباید تصویب شود.
وی با اشاره به اینکه دشمن تلاش می‌کند برای رسیدن به اهداف خود و منافعش کشورها را وادار کند که آن قانون را بپذیرند، تصریح کرد: در مجلس شورای اسلامی قانون مبارزه با پولشویی و تروریسم را تصویب کنید نه قانونی که آمریکا در آن نقش داشته را زیر بار برویم.
آیت‌الله میرعمادی با اشاره به سالروز شهادت آیت‌الله اشرفی اصفهانی پنجمین شهید محراب، گفت: آیت‌الله اشرفی اصفهانی شخصیتی زاهد، سخت‌کوش و انقلابی بود که در محراب عبادت به شهادت رسید این در حالی است که امروز شکوه نماز جمعه به برکت خون شهیدان به ویژه شهدای محراب است.
نماینده ولی‌فقیه در لرستان به سخنرانی رهبر انقلاب در جمع بسیجیان اشاره کرد و با ذکر این مطلب که جوانان مومن و انقلابی حلال مشکلات هستند، اضافه کرد: پیشرفت کشور و رشد و تعالی و ترقی کشور به فعالیت جوانان مومن و انقلابی بستگی دارد باید جوانان را باور کنیم.

اگر پیشرفت و ترقی می‌خواهیم باید مسئولیت‌ها را به جوانان بسپاریم

امام جمعه مردم خرم‌آباد با ذکر این مطلب که با اشاره به اینکه مدیریت اجرایی نیازمند پویایی و نشاط است، ادامه داد: اگر پیشرفت و ترقی می‌خواهیم باید مسئولیت‌ها و مدیریت‌های اجرایی را به جوانان بسپاریم این در حالی است که اعتماد به نفس، استفاده از ظرفیت‌ها و توانمندی ایران باعث پیشرفت کشور است.
این مفسر قرآن کریم به تحقیر شدن عربستان توسط آمریکا اشاره کرد و با ذکر این مطلب که ترامپ آل‌سعود را گاو شیرده‌ای می‌داند که باید دوشیده شود، تصریح کرد: آمریکا عربستان را تحقیر می‌کند و سرمایه‌های آنان را می‌بلعد و در روز سخت از آنان دفاع نخواهد نکرد، این در حالی‌است که باعث عزت و سربلندی و پیشرفت است.

انتهای پیام

 

captcha